Oferta educationala – MM

OFERTA EDUCATIONALA
Domeniul de licenta Specializarea Durata studiilor
Management Management 3 ani
Marketing Marketing 3 ani
Programe de studii universitare de masterat Durata studiilor
Managementul Strategic al Firmei 2 ani
Managementul si Marketingul Organizatiei 2 ani
Managementul Informatiilor 2 ani
Marketing in Afaceri 2 ani

Procesul de invatamant este orientat spre formarea de competente specifice, focalizat pe folosirea strategiilor participative in activitatea didactica, planurile de invatamant fiind astfel concepute incat sa ofere absolventilor posibilitatea unei insertii facile pe piata muncii.

Cele doua cicluri de studii (licenta si masterat) oferite de Facultatea de Management-Marketing dau posibilitatea absolventilor sa-si dezvolte cunostintele si competentele necesare pentru dezvoltarea unei cariere de succes in domeniul managementului si marketingului.

Coordonatele fundamentale in care se inscriu planurile de invatamant ale Facultatii de Management-Marketing, sunt urmatoarele:

  • Valorifica experienta romaneasca, precum si a unor universitati prestigioase din SUA si tarile membre ale UE;
  • Sunt adaptate permanent la cerintele economiei romanesti si la exigentele UE;
  • Iau in considerare, in selectia disciplinelor de specialitate, rolul ce revine managerului si specialistului in marketing in cadrul unei organizatii;
  • Au in vedere necesitatea reducerii gradului de incarcare a programului studentilor, prin deplasarea accentului in formarea profesionala pe studiul individual si aplicatiile practice;
  • Sunt echilibrate, atat din punctul de vedere al numarului mediu de ore pe saptamana, cat si al proportiei intre orele afectate cursurilor si orele afectate seminariilor, laboratoarelor si activitatilor aplicative;
  • Actualizarea planurilor de invatamant, prin includerea unor discipline moderne, cum sunt: Programarea aplicatiilor WEB, Politici si strategii de marketing, Marketing international, Managementul relatiilor cu clientii, Analiza strategica a mediului concurential, Managementul afacerilor internationale, s.a.;
  • Planurile de invatamant cuprind discipline fundamentale (ex. Microeconomie, Macroeconomie, Statistica, Management general, Bazele marketingului, Finante generale s.a.), de domeniu (ex. Managementul resurselor umane, Tehnici manageriale, Strategii de firma, Tehnici de studiere a pietei, Marketing financiar-bancar s.a.) si discipline complementare (ex. Psihosociologie organizationala, Investitii internationale, Comert international, Politici comerciale, Limba si corespondenta comerciala franceza/germana/spaniola s.a.);

 

copertamm2 copertamm3 copertamm4 coperta-sp

 

  • Planurile de invatamant contin discipline modularizate pe cate un semestru, conditie esentiala pentru implementarea sistemului de credite transferabile.

In procesul de revizuire periodica a planurilor de invatamant si a programelor analitice sunt implicati cei mai buni studenti si absolventi ai facultatii, precum si reprezentanti ai mediului de afaceri.
Planurile de invatamant ale Facultatii de Management-Marketing se caracterizeaza prin dinamism, flexibilitate, adaptabilitate, actualitate, modernitate, orientare catre piata si nu in ultimul rand prin competitivitate.