Proiect POSDRU/176/3.1/S/150369

Capture

  • Comunicat de presa al proiectului „Start Up Antreprenorial” – POSDRU/176/3.1/S/150369

Incepand cu data de 9 februarie 2015, Universitatea Romano-Americana din Bucuresti, sub coordonarea Centrului de Analizs si Dezvoltare Institutionala „Eleutheria” (CADI), implementeaza in parteneriat cu Universitatea „Constantin Brancusi” din Targu-Jiu si SC Metodo Studii Consultanta Romania SRL (MSCR), proiectul cu titlul „Start Up Antreprenorial”, cod contract – POSDRU/176/3.1/S/150369.
Proiectul este cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013.

  • Anunt: Achizitie MATERIALE CONSUMABILE (BIROTICA, PAPETARIE) – POSDRU/176/3.1/S/150369

Procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica: Achizitie directa
Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului va fi „pretul cel mai scazut”
Obiectul contractului: Achizitionarea de MATERIALE CONSUMABILE (BIROTICA, PAPETARIE)
Data limita de depunere a ofertelor: 2 martie 2015, ora 16.00
Informatii suplimentare la tel:
0744.374.177, Marilena-Roxana ZUCA, Expert raportare si achizitii
zuca.marilena.roxana@profesor.rau.ro

  • Anunt: Achizitie SERVICII HRANA – POSDRU/176/3.1/S/150369

Procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica: Achizitie directa
Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului va fi „pretul cel mai scazut”
Obiectul contractului: Achizitionarea de Servicii Hrana
Data limita de depunere a ofertelor: 18 martie 2015, ora 16.00
Informatii suplimentare la tel:
0744.374.177, Marilena-Roxana ZUCA, Expert raportare si achizitii
zuca.marilena.roxana@profesor.rau.ro

  • Anunt: Achizitie ECHIPAMENT INFORMATIC SI ACCESORII DE BIROU, CU EXCEPTIA MOBILIERULUI SI A PACHETELOR SOFTWARE – POSDRU/176/3.1/S/150369

Procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica: Achizitie directa
Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului va fi „pretul cel mai scazut”
Obiectul contractului: Achizitionarea de echipament informatic si accesorii de birou, cu exceptia mobilierului si a pachetelor software
Data limita de depunere a ofertelor: 31 martie 2015, ora 16.00
Informatii suplimentare la tel:
0744.374.177, Marilena-Roxana ZUCA, Expert raportare si achizitii
zuca.marilena.roxana@profesor.rau.ro

  • Anunt: Achizitie PACHETE SOFTWARE PENTRU SISTEME DE OPERARE PENTRU COMPUTERE PERSONALE (PC) – POSDRU/176/3.1/S/150369

Procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica: Achizitie directa
Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului va fi „pretul cel mai scazut”
Obiectul contractului: Achizitionarea de echipament informatic si accesorii de birou, cu exceptia mobilierului si a pachetelor software
Data limita de depunere a ofertelor: 6 aprilie 2015, ora 16.00
Informatii suplimentare la tel:
0744.374.177, Marilena-Roxana ZUCA, Expert raportare si achizitii
zuca.marilena.roxana@profesor.rau.ro

  • Anunt: Achizitie MOBILIER – POSDRU/176/3.1/S/150369

Procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica: Achizitie directa
Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului va fi „pretul cel mai scazut”
Obiectul contractului: Achizitionarea de mobilier
Data limita de depunere a ofertelor: 27 mai 2015, ora 16.00
Informatii suplimentare la tel:
0744.374.177, Marilena-Roxana ZUCA, Expert raportare si achizitii
zuca.marilena.roxana@profesor.rau.ro