Achiziții
NUME PROIECT:
Campanie admitere URA 2022 (focus pe licență, secundar masterul)
DATA LANSĂRII PITCH-ULUI:
26 noiembrie 2021
TERMEN LIMITĂ transmitere propuneri Pitch:
23 decembrie 2021 ora 16.00
ADRESA DE E-MAIL LA CARE SE POT TRIMITE OFERTELE:
DURATA CONTRACTULUI:
8 luni
OBIECTIV GENERAL:
Crearea unei campanii de comunicare pentru atragerea unui număr cât mai mare de absolvenți de liceu (pentru licență) și licentiați (pentru master)
PROVOCĂRI:
Contextul actual general (epidemia Covid, inflația în creștere, insecuritate financiară) poate genera ezitări sau reorientări către universitățile de stat în ceea privește alegerea unei facultăți pentru studiile superioare, în ciuda beneficiilor pe care le oferă Universitatea Româno-Americană.
SCURTĂ DESCRIERE URA:
▪ URA există pe piața de învățământ din România de mai bine de 30 de ani și a reușit în timp să-și creeze o notorietate bună, în prezent, 80% dintre cei care se înscriu la URA, aleg URA drept prima dintre opțiunile lor.
▪ URA are în componență 7 facultăți și un sistem de învățare inspirat din cel American, punând accentul pe dobândirea de competențe practice și adaptarea la piața muncii secolului XXI.
▪ URA oferă studenților săi facilități, dotări, programe la standarde internaționale; oferă șansa de a studia cu profesori reputați din strâinătate și șansa de a studia în străinătate, cele mai multe prin programul Erasmus; oferă burse de merit.
MISIUNE ȘI VALORI:
MISIUNE:
Educația, învățământul, cercetarea științifică și inovarea, cultivând valorile științei și culturii universale în general.
VALORI:
▪ promovarea excelenței;
▪ responsabilitatea profesională, morală și socială;
▪ libertatea de gândire și exprimare;
▪ creativitate și inovare;
▪ cooperare și comunicare.
FACULTĂȚI:
- Facultatea de Drept
- Facultatea de Relații Comerciale și Financiar-Bancare Interne și Internaționale
- Facultatea de Management-Marketing
- Facultatea de Studii Economice Europene
- Facultatea de Informatică Managerială
- Facultatea de Economia Turismului Intern și Internațional
- Facultatea de Educație Fizică, Sport și Kinetoterapie
TARGET:
▪ Liceeni clasa a 12-a
▪ Părinții liceenilor din clase terminale
▪ Profesori liceu
LICEENI CLASA A 12-A:
▪ Nativi și entuziaști digitali
▪ Consum foarte redus de media tradițională
PARINȚI:
▪ Suficient de digitalizați
▪ Consum relativ redus de media traditională
PROFESORI:
▪ Suficient sau mediu digitalizați
▪ Consum redus sau mediu de media tradițională
TARGET:
Alegerea Facultății e o decizie importantă în care sunt la fel de implicați cei direct vizați, adică liceenii, cât și părinții acestora. Contribuții semnificative pot avea grupul de prieteni și profesorii (de la clasă și cei de la meditații).
Informația despre opțiunile de învățământ superior se obține aproape exclusiv online.
Există 3 grupuri de potențiali studenți care pot fi vizate:
▪ Deciși – cei care cunosc și aleg URA datorită reputației universității, a unor posibile relații personale (parinți care au absolvit URA), etc. – ei trebuie să primească doar o reasigurare a validității deciziei
▪ Indeciși – cunosc URA dar nu o consideră prima opțiune, însă au pus URA într-un shortlist de 3-5 facultăți posibile – focusul comunicării
▪ No-go – cei care nu aleg deloc URA din diverse motive (nu vor, în general, facultăți particulare, nu-și permit etc.) – foarte
puțin probabil să îi convingem
ACTION/RELATIONAL/EMOTIONAL OUTCOME:
Ce vrem să facă?
▪ Să ia decizia de a se înscrie la URA.
Ce vrem să gândească?
▪ Cu sau fără contextul în care trăim, am făcut cea mai bună alegere.
Cum ne dorim să se simtă?
▪ Entuziast, nerăbdator, mândru.
COMPETIȚIE:
Facultăți de stat
▪ Există facultăți cu renume care au avantajul gratuității, dar, în timp, percepția s-a mai schimbat, nivelul
de învățământ e similar și sistemul de învățare este adesea prea conservator
Facultăți particulare
▪ Există oferte asemănătoare pe piață și există oferte mai scumpe.
Facultăți din străinătate
▪ În contextul actual există foarte mulți tineri care îsi doresc să meargă la studii în străinătate, datorită sistemului de învățământ și a oportunităților pe termen lung pe care le pot avea.
OBIECTIVE COMUNICARE:
Promovare Brand URA
▪ Vizibilitate
▪ Încredere
▪ Certitudine
Promovare ofertă educațională
▪ Prestigiu
▪ Adaptare
▪ Diversitate
▪ Experiență
▪ Perspectivă
CRITERIU ELIMINATORIU:
Experiență prin portofoliu compus din campanii în domenii diverse; Prezentare echipă agenție & short credential; Preț
- 1. Dezvoltare strategie de promovare & comunicare umbrela URA & personalizare pe facultăți
- 2. Dezvoltare idee creativă de comunicare
- 3. Amplificare comunicare + propunere touch points relevante pentru maximizare rezultate
- 4. Dezvoltare KVs from the scratch (incl sedință foto dacă este necesar):
▪ Vizual general URA (se apreciază nivelul originalității)
▪ Vizualuri dedicate pentru fiecare facultate (7 facultăți)
Fișa Tehnică
- ANUNT PROCEDURĂ COMPETITIVĂ
- ERATĂ
- Formulare
- Propunere Contractuala
- Caiet de sarcini – LOT 1 COMPUTERE PORTABILE
- Caiet de sarcini – LOT 2 SISTEME PC
- Caiet de sarcini – LOT 3 TABLETE ȘI ECRANE DE AFIȘARE
- Caiet de sarcini – LOT 4 DISPOZITIVE DE STOCARE ȘI CITIRE
- Caiet de sarcini – LOT 5 IMPRIMANTĂ MULTIFUNCȚIONAL
- Caiet de sarcini – LOT 6 SISTEME VIDEOCONFERINȚĂ
- Caiet de sarcini – LOT 7 ECHIPAMENTE SPECIFICE REȚEA
- Caiet de sarcini – LOT 8 ECHIPAMENTE SISTEME VIDEOPROIECTOARE
- Caiet de sarcini – LOT 9 ECHIPAMENT SERVER