Rezultatele admiterii se afișează în data de 24 iulie 2021, și în contul de pe platforma inscriere.rau.ro
Candidații declarați admiși pot solicita, în limita locurilor disponibile, schimbarea opțiunii de înmatriculare transmițând la adresa de email [email protected] cererea de schimbare a opțiunii completată și semnată.

Rezultate – EXAMEN ADMITERE IULIE 2024

Eventualele contestații cu privire la rezultatele concursului de admitere se depun ONLINE prin intermediul adresei de e-mail [email protected], în termen de 24 de ore de la data afișării rezultatelor și vor fi soluționate de către Comisia de masterat a facultății, în termen de maximum 48 de ore, fără accesul candidaților la reevaluarea eseului/proiectului. Formularul de mai jos se completează electronic (direct în PDF), se printează și se semnează, apoi se trimite ca fotocopie (scan / foto) la adresa de email menționată anterior.

Rezultatele examenului de admitere pentru programele de studii cu predare în limba engleză le găsiți aici.

Rezultatele examenului de admitere pentru programele de studii cu predare în limba engleză le găsiți aici.

ID-urile aferente fiecarui candidat se regăsesc în contul de pe platforma inscriere.rau.ro

Data afișării: 26.07.2024 | Ora 23:50

IMPORTANT!

  • Înmatricularea (confirmarea locului câștigat prin concursul de admitere) se realizează ONLINE, în perioada 27.07.2024 – 02.08.2024.

Pași înmatriculare

  1. intri pe platforma https://admitere.rau.ro
  2. te conectezi cu emailul și parola folosite la înscriere
  3. după conectare, apeși pe ”Dosarele mele
  4. apeși pe butonul ”Confirmă loc” în dreptul dosarului admis pentru care vrei să te înmatriculezi
  5. validezi Termenii și Condițiile
  6. descarci Contractul de Studii, ce cuprinde și Cererea de Înmatriculare și Informarea GDPR, din link-ul primit pe email
  7. completezi secțiunile marcate cu galben în PDF-ul descărcat 
  8. semnezi Contractul de Studii, Cererea de Înmatriculare și Informarea GDPR
  9. încarci în platformă Contractul de Studii, Cererea de Înmatriculare și Informarea GDPR, într-un singur fișier (maxim 5 Mb), completate și semnate, în câmpul indicat de platformă
  10. după ce încărcarea pe platformă a fost realizată cu succes, poți efectua plata primei tranșe din taxa anuală de școlarizare SAU plata taxei integrale pentru primul an de studiu. Plata se poate efectua:
    • direct în platforma URA (cu un card bancar)
    doar în cazuri excepționale » prin bancă (cu ordin de plată), în contul bancar al Universității – RON (detalii aici) și vei încărca în platformă dovada plății (documentul justificativ)
  11. după finalizarea pasului de plată a taxei de școlarizare, așteaptă verificarea și validarea plății

MENȚIUNI:

  • dacă dorești să te înmatriculezi la o a doua specializare la care te-ai înscris și ai fost admis(ă), se reiau pașii, începând cu pasul 3.
  • În cazul invalidării plății vei primi un email de informare însoțit de motivul invalidării, ce se va regăsi și în contul tău în dreptul plății pe care trebuie să o refaci. Pentru a reface plata apasă butonul ”Confirmă loc” și vei fi redirecționat în pasul în care trebuie să refaci plata.