Programul de studii postuniversitare
"Guvernanța Corporativă în Practică"

(Guvernanță Corporativă care Creează Valoare)

Înscrie-te la programul de studii postuniversitare “Guvernanța Corporativă în Practică” și dezvoltă competențele necesare pentru a deveni un lider cu impact în consiliile de administrație!
Programul ”Guvernanță Corporativă care Creează Valoare” a fost lansat în anul 2021 de către Envisia Boards of Elite în parteneriat cu Bursa de Valori București și are în prezent peste 120 de absolvenți, profesioniști din diverse sectoare de activitate, membri în consilii de administrație, atât în companii private, cât și de stat.
 
Guvernanța corporativă este un domeniu strategic și în continuă evoluție. În cadrul programului vei explora concepte, metode și instrumente esențiale din domeniul guvernanței corporative, învățând cum să răspunzi provocărilor reale cu care se confruntă consiliile de administrație în contextul actual.
 
  • Rolul și responsabilitățile membrilor consiliului de administrație
  • Rolul și componența comitetelor consultative, precum și activitatea desfășurată de acestea
  • Strategii de comunicare cu investitorii și părțile interesate
  • Răspunderea legală a administratorilor
  • Responsabilități privind raportările financiare și raportarile de sustenabilitate
  • Managementul riscurilor la nivel strategic
  • Impactul tehnologiilor digitale și al inteligenței artificiale în guvernanță
  • Sustenabilitatea în strategia consiliilor de administrație  
  • Listarea la bursă și oportunitățile pieței de capital
  • Dinamica și creșterea performanței consiliului de administrație
  • Profilul unui membru de succes al consiliului de administrație
  • Plan de succesiune și leadership în guvernanță
Fie că ești deja membru într-un consiliu de administrație, executiv cu responsabilități cheie sau profesionist care aspiră să contribuie la procesele de decizie și supraveghere dintr-o organizație în calitate de membru al consiliului de administrație – acest program este conceput special pentru tine!

Programul se desfășoară pe parcursul a trei luni și include sesiuni interactive, proiecte aplicative, studii de caz reale și simulări de ședințe de consiliu, finalizate cu examen de absolvire și proiect. Vei colabora cu profesori și experți practicieni și vei avea oportunitatea de a deveni parte dintr-o comunitate activă de membri de board certificați, activând în diverse medii de afaceri.

Pe scurt, despre programul postuniversitar ”Guvernanța Corporativă în Practică”:

Ocupații vizate
  • Specialiști din grupele COR 2422 și 2429
Certificat de absolvire
  • recunoaștere națională, sub tutela Ministerului Educației și Cercetării
  • 6 credite ECTS (5 credite ECTS pentru absolvirea programului + 1 credit ECTS pentru absolvirea examenului final)
Perioada de desfășurare
  • 16.10.2025 – 16.01.2026
Durata
  • programul postuniversitar se finalizează cu examen de absolvire și proiect
  • curs (concepte, cunoștințe și procese pentru stimularea competitivității consiliilor de administrație și promovarea celor mai bune practici de guvernanță corporativă) prin activități la clasă și de autoinstruire, în vederea atingerii obiectivelor de învățare de către fiecare cursant în ritmul propriu
Livrare
  • sesiuni de învățare se vor organiza la sediul BVB și în campusul Universității Româno-Americane 
  • cursuri și seminarii practice (exemple si studii de caz), în modul sincron și asincron, autoinstruire, cu resurse de învățare specifice
Taxa de școlarizare
Condiții de acces
Număr de locuri în grupă
  • 25 cursanți
Perioada de înscrieri (înmatriculare)
  • rezervarea locului în grupă se face după plata taxei de școlarizare (integral sau rata I), în ordinea primirii dosarelor de înscriere

 

TEMATICA PROGRAMULUI:

Vor fi prezentate într-o manieră practică: contextul legal al structurilor de guvernanță, comitetele la nivelul consiliului de administrație, rolul și atribuțiile secretarului general, procesul delegării autorității, politica de remunerare. Prezentarea acestor cinci aspecte cheie oferă o imagine cuprinzătoare și detaliată a modului în care funcționează guvernanța într-o organizație, de la cadrul legal și structurile implicate, până la mecanismele specifice de funcționare și politicile care le influențează comportamentul. Fiecare element contribuie la înțelegerea eficacității, transparenței și responsabilității structurilor de guvernanță.

În acest capitol, focusul va fi pe: raportările financiare ale societăților listate și răspunderea membrilor consiliului de administrație, ariile de responsabilitate ale consiliului de administrație, informațiile privilegiate și abuzul de piață, relația cu investitorii.

Abordarea acestor aspecte este fundamentală pentru a demonstra angajamentul companiei față de transparență, responsabilitate și o guvernanță corporativă solidă. Aceste elemente sunt esențiale pentru a construi și menține încrederea cu toate părțile interesate, de la investitori și până la societate în general, contribuind astfel la succesul pe termen lung al organizației.

Implicarea activă a consiliului de administrație în managementul riscului, prin înțelegerea conceptelor ERM și a riscului strategic, prin alegerea și adaptarea unor modele de guvernanță adecvate (cum ar fi ISO 31000 sau COSO) și prin supravegherea implementării unor modele eficiente de identificare, evaluare și monitorizare a riscului, este esențială pentru succesul sustenabil și pentru protejarea valorii organizației.

Deciziile financiare strategice luate la nivelul consiliului de administrație au o importanță covârșitoare pentru performanța financiară a unei organizații. Aceste decizii definesc direcția financiară pe termen lung a companiei și influențează alocarea capitalului, structura financiară, politica de dividende, fuziunile și achizițiile, precum și alte aspecte critice. O implicare activă și o expertiză financiară solidă la nivelul consiliului sunt esențiale pentru a naviga complexitatea mediului de afaceri și pentru a asigura succesul financiar pe termen lung.

Strategia în domeniul sustenabilității și ESG nu mai este o opțiune, ci o necesitate vitală pentru consiliul de administrație. Deciziile luate astăzi în acest domeniu vor determina reziliența, competitivitatea și succesul pe termen lung al organizației, într-o lume care se confruntă cu provocări de mediu și sociale fără precedent. Un consiliu proactiv și strategic în materie de sustenabilitate nu doar că protejează valoarea, ci și creează noi oportunități de afaceri și contribuie la o economie mai durabilă și mai echitabilă.

În era digitală, înțelegerea și aplicarea strategică a tehnologiilor digitale și a inteligenței artificiale nu mai este un avantaj competitiv, ci o condiție esențială pentru supraviețuirea și succesul pe termen lung al oricărei organizații. Consiliul de administrație are un rol crucial în a conduce această transformare și în a se asigura că organizația valorifică pe deplin potențialul acestor tehnologii.

Listarea companiei pe o bursă de valori este, fără îndoială, o decizie strategică majoră care se ia la nivelul consiliului de administrație. Aceasta are implicații profunde și pe termen lung pentru organizație, afectând structura sa financiară, guvernanța, vizibilitatea, accesul la capital și multe altele. Este o schimbare strategică fundamentală care redefinește relația companiei cu piața, cu investitorii și cu propriul său mod de funcționare. Prin urmare, este o responsabilitate majoră a consiliului de administrație să analizeze cu atenție beneficiile și riscurile, să definească clar obiectivele și să supervizeze întregul proces de listare și viața companiei ca entitate publică.

Aspecte ca: rolul consiliului de administratie în crearea și dezvoltarea strategiei, responsabilitățile consiliului privind strategia – extinderea supravegherii, crearea optiunilor strategice și procesul de foresight sunt esențiale deoarece subliniază rolul central și activ al consiliului de administrație în definirea direcției viitoare a companiei și în asigurarea succesului său pe termen lung.

Implicarea activă a consiliului de administrație în aceste aspecte ale creării și dezvoltării strategiei este fundamentală pentru a asigura o direcție clară, o alocare eficientă a resurselor, o adaptabilitate la schimbare și, în final, crearea de valoare pe termen lung pentru companie și pentru toate părțile sale interesate. Un consiliu pasiv sau reactiv în materie de strategie poate expune compania la riscuri semnificative și poate limita potențialul său de creștere și succes.

O dinamică pozitivă a relațiilor la nivelul consiliului de administrație, caracterizată de interacțiuni de calitate și o relație solidă cu directorul general, este un factor critic pentru eficacitatea guvernanței corporative și pentru performanța ridicată a organizației. O dinamică constructivă facilitează luarea unor decizii mai bune, o supraveghere mai eficientă a managementului și o guvernanță corporativă solidă.

Profilarea unui membru al consiliului de administrație și pregătirea pentru interviu sunt esențiale pentru a asigura o potrivire optimă între nevoile organizației și abilitățile candidaților. Aceasta contribuie la construirea unor consilii eficiente, diverse și capabile să ghideze organizațiile către succesul pe termen lung. Ignorarea acestor aspecte poate duce la numiri nepotrivite, la o guvernanță ineficientă și la ratarea oportunităților strategice.

Ce spun absolvenții noștri?

Theo Buftea
Theo BufteaDirector of Treasury, Banca de Investiții și Dezvoltare
Read More
În cadrul programului “Guvernanță Corporativă care creează valoare” am avut prilejul să mă bucur de un grup plin de profesioniști din diverse domenii de activitate. Cred că această diversitate a venit ca un plus într-un program de înalt nivel profesional și etic, alături de o calitate deosebită a facilitatorilor. Cred că fiecare dintre membrii executivi sau non-executivi ai Board-urilor are nevoie de o dezvoltare continuă profesională, pentru că mediul de business este într-o permanentă schimbare. Nu în ultimul rând, aș aprecia comunitatea creată în cadrul Envisia, o comunitate plină de profesioniști cu idei diverse și pline de profunzime.
Dr. Anca Mitu
Dr. Anca MituConsilier Secretariatul General al Guvernului
Read More
Programul ”Guvernanță Corporativă care Creează Valoare” m-a ajutat să înțeleg mecanismele dezvoltării accelerate și responsabile a unei companii și, implicit, a capacității mele de lider.
Karl Leidenfrost
Karl Leidenfrost Director General HABAU
Membru al Consiliului de administrație a UPRUC CTR
Read More
Am apreciat temele abordate, experiența și expertiza profesorilor și ale invitaților speciali. Vă mulțumesc pentru oportunitate și recomand acest program.
Av. Ana Busuioc
Av. Ana BusuiocHead of Legal and Corporate Affairs South Central Europe JDE Peet's
Read More
Într-o lume în care totul se întâmplă pe fast forward, programul ”Guvernanță Corporativă care Creează Valoare” este ca o gură de aer proaspăt. Legăturile create cu întreaga comunitate Envisia, organizatori, lectori, cursanți, sunt în sine principalul avantaj al unui astfel de program. Schimbul de idei, în cadrul formal al discuțiilor sau în cel informal, adaugă mult valorii educaționale pe care o oferă programul.
Valentina Badiceanu
Valentina BadiceanuCEO, Global Wealth Management
Read More
Programul “Guvernanță Corporativă care Creează Valoare“ a fost educativ și fascinant în același timp - nu a fost ceea ce mă așteptam, ci a depășit cu mult așteptările mele. A fost o experiență extraordinară și m-a ajutat să îmi structurez informațiile pe care le aveam deja, dar și pe cele noi care le-am aflat la curs, astfel încât să pot oricând face față provocării de a fi într-o pozitie de membru CA.
Radu Moldovan-Petruț
Radu Moldovan-PetruțChief Marketing Office, Life si Hard
Read More
Prin programul "Guvernanță Corporativă care Creează Valoare" am descoperit diferențele dintre zona executivă și cea de board, de la atribuții legale până la mindset și stil de leadership necesar pentru funcțiile diferite. A fost o experiență de descoperire personală, una dintre cele mai interesante de până acum. Iar colegii cu care am avut plăcerea de a parcurge acest drum au fost extraordinari, oportunitățile de networking fiind la rândul lor un mare atu al programului.
Mihai Ene
Mihai EnePreședinte CA, Practic SA
Read More
Am avut privilegiul să fiu parte a acestei experiențe educaționale remarcabile, care mi-a oferit o perspectivă cuprinzătoare asupra principiilor cheie ale guvernanței corporative și modului în care aceasta poate contribui semnificativ la crearea de valoare în cadrul organizațiilor. Cursurile m-au dotat cu o înțelegere detaliată a aspectelor cheie ale guvernanței corporative și m-au familiarizat cu cele mai bune practici și tendințe actuale în domeniu. Intenționez să aplic aceste cunoștințe pentru a contribui la crearea de valoare în organizațiile în care activez.
Alina Andrei
Alina AndreiFounder, Cabot Transfer Pricing
Read More
Este nevoie de oameni pregătiți în structurile de board în România, pentru a arăta că și companiile românești se pot profesionaliza și pot crește având la bază principii sănătoase de guvernanță. Guvernanța corporativă a reprezentat mult timp pentru mine o noțiune teoretică fără substanță, însă în cadrul programului am învățat că este vorba despre echipă, procese, valoare adăugată adusă în mod real de membrii boardurilor, mult mai mult decât despre reguli și obligații.
Stela Corpacian
Stela CorpacianExecutive Vice President, Transilvania Investments
Read More
Participarea la programul ”Guvernanță Corporativă care Creează Valoare” organizat de ENVISIA și BVB a fost o experiență extrem de valoroasă, oferindu-mi perspective noi asupra abordărilor strategice, managementului riscului și foresight-ului în contextul actual de afaceri. Programul a adus în discuție cele mai recente tendințe și bune practici în guvernanța corporativă, subliniind importanța unei conduceri responsabile și proactive. Aceste cunoștințe, precum și discuțiile cu experți de top și exemplele practice analizate mă vor ajuta să ducem Transilvania Investments la un nou nivel, prin implementarea unor soluții inovatoare și strategii integrate care să consolideze performanța pe termen lung, transparența și valoarea oferită acționarilor.
Irina Anghel
Irina AnghelManager Departament Consultanță Corporate, Goldring
Read More
Participarea la programul „Guvernanță Corporativă care Creează Valoare” a fost o experiență care a depășit așteptările. Dincolo de informațiile prezentate cu profesionalism de lectori de mare calibru, am conștientizat cum actul didactic – de înaltă ținută în dreptul fiecărui profesor – și interacțiunile provocate sau spontane cu colegii de curs, de asemenea persoane cu experiențe valoroase, au structurat, modelat și îmbogățit în mod direct profilul meu de profesionist în aria guvernanței corporative. Această experiență nu a adus doar cunoaștere, ci a generat devenire în planul atitudinii, a responsabilității, a asumării de rol.
Theo Buftea
Theo BufteaDirector of Treasury, Banca de Investiții și Dezvoltare
Read More
În cadrul programului “Guvernanță Corporativă care creează valoare” am avut prilejul să mă bucur de un grup plin de profesioniști din diverse domenii de activitate. Cred că această diversitate a venit ca un plus într-un program de înalt nivel profesional și etic, alături de o calitate deosebită a facilitatorilor. Cred că fiecare dintre membrii executivi sau non-executivi ai Board-urilor are nevoie de o dezvoltare continuă profesională, pentru că mediul de business este într-o permanentă schimbare. Nu în ultimul rând, aș aprecia comunitatea creată în cadrul Envisia, o comunitate plină de profesioniști cu idei diverse și pline de profunzime.
Dr. Anca Mitu
Dr. Anca MituConsilier Secretariatul General al Guvernului
Read More
Programul ”Guvernanță Corporativă care Creează Valoare” m-a ajutat să înțeleg mecanismele dezvoltării accelerate și responsabile a unei companii și, implicit, a capacității mele de lider.
Previous
Next

Răspunsul este simplu: pentru că rolul consiliilor de administrație devine tot mai complex și mai strategic într-o economie globală marcată de incertitudine, digitalizare și cerințe crescute de responsabilitate.

Programul postuniversitar „Guvernanța Corporativă în Practică” îți oferă oportunitatea de a-ți consolida și rafina gândirea strategică, capacitatea decizională, precum și înțelegerea rolului consiliilor de administrație în crearea de valoare pe termen lung.

Vei dobândi competențe esențiale în guvernanță, strategie, gestionarea riscurilor, sustenabilitate și leadership, contribuind activ la performanța și reziliența organizației.

Dincolo de conținutul academic, programul este o experiență de învățare colaborativă. Vei interacționa cu lideri de top din diverse industrii, membri ai consiliilor de administrație, experți în strategie, sustenabilitate, financiar și reglementare. Vei învăța din studii de caz reale, vei participa la simulări de ședințe și vei lucra în proiecte aplicate alături de colegi la fel de ambițioși ca tine.

La finalul programului, participanții vor obține o certificare recunoscută la nivel național, emisă sub tutela Ministerului Educației și Cercetării, cu 6 credite ECTS (conform Sistemului European de Transfer și Acumulare a Creditelor ECTS): 5 credite ECTS pentru absolvirea programului + 1 credit ECTS pentru absolvirea examenului final.

Mai mult decât un certificat, vei pleca cu o o expertiză aprofundată în guvernanță și cu acces la o comunitate valoroasă care îți poate susține evoluția profesională.

Pentru cine este acest program postuniversitar?

Programul postuniversitar „Guvernanța Corporativă în Practică” se adresează profesioniștilor cu experiență în consilii de administrație sau cu minimum 3 ani de experiență în poziții de conducere, precum și celor care colaborează direct cu aceste structuri strategice, oferindu-le acces la situații reale de guvernanță corporativă.

Este un program aplicat, construit în jurul realităților și provocărilor din piață și care oferă o perspectivă actuală și relevantă asupra guvernanței corporative în context local și internațional. Programul a fost lansat în 2021 sub numele de „Guvernanță Corporativă care Creează Valoare” de către Envisia Boards of Elite în parteneriat cu Bursa de Valori București și a ajuns la a noua serie de participanți.

Programul este ideal pentru:

  • Membri în consiliile de administrație din companii listate, companii care vizează accederea la piața de capital, alți actori ai pieței de capital și ai ecosistemului economic în general 
  • Reprezentanți ai conducerii executive: Directori Generali, Directori Financiari, Directori de Operațiuni etc. și oricare poziție de conducere care interacționează cu consiliul de administrație 
  • Membri în Consilii Consultative 
  • Antreprenori 
  • Investitori 
  • Secretari Generali ai Consiliilor de Administrație 
  • Profesioniști/Consultanți care colaborează cu consilii de administrație și cei care aspiră la o poziție de membru în acestea: analiști financiari, avocați, experți fiscali etc. 
  • Membri în consilii de administrație care își doresc o actualizare a informațiilor și a tendințelor naționale și globale necesare în îndeplinirea mandatului pentru această poziție 

Prin înscrierea în acest programul postuniversitar, veți deveni parte din comunitatea Envisia, un grup de înalt calibru, format din membri în consilii de administrație și conducători (top C-suite) ai unor companii din mediul de afaceri și industria serviciilor financiare din sectorul public și privat.

COORDONATOR PROGRAM:

Gabriela Hârțescu, Ph.D.
Decan, Membru Fondator Envisia Boards of Elite, Visiting Fellow, Marketing and Reputation Henley Business School, Chair – Academic Committee – IASE, Fellow Member CISI

INVITAȚI SPECIALI:

Adrian Codirlașu, Ph.D., CFA
Președinte CFA România, membru ACI România

Adriana Lobdă, MABPD, FCCA
Membru fondator, Envisia – Boards of Elite

Aurelia Costache, MBA
AI and Data Leader, EY Romania

Carmen Micu, EMBA, MABPD, MEng
Membru fondator și CEO, Envisia – Boards of Elite, Președintele Consiliului de Administrație IASE Global

Diana Stafie, EMBA
Foresight Strategist, Fondator Future Station

Dragos Neacsu, MBA
CEO GS1 Romania

Flavia Popa, MBA
Secretar General, BRD – Groupe Societe Generale 

Mihai Purcărea, CFA
Membru în Consiliul Director al AAF și CFA, CEO și Președinte CA al BRD Asset Management 

Mirela Păunescu, Ph.D., FCCA, CIA, CIMA
Consultant

Avocat Narcisa Oprea
Partener Schoenherr

Radu Hanga, MABPD
Președintele Consiliului de Administrație al Bursei de Valori București

Avocat Simona Pirtea
Managing Partner, Enache Pirtea & Associații

Ștefan Bucătaru, ICD.D, CMC, MBA
Consultant internațional și Membru CA Independent

Laura Bărăgan, Ph.D. – Lector universitar
Facultatea Management-Marketing, Universitatea Româno-Americană

Vlad Deliu, CFA PRM
VP of Revenue, Growth and Finance RevelSI
Vlad Obreja
Head of Public Affais, ARIR & Vertik Group  
 

Programul se desfășoară pe parcursul a 7 săptămâni de învățare, structurate în module de câte 2 sau 3 zile pe lună, cu sesiuni organizate în format fizic la sediul Bursei de Valori București și al Universității Româno-Americane. Cele 50 de ore de activitate la clasă sunt programate pentru următoarele date: 16 – 17 octombrie, 6-7 noiembrie, 10-11-12 decembrie 2025, în intervalul orar 09:00–18:00.

Participarea este obligatorie în proporție de minimum 85% (42 de ore), iar conținutul teoretic și metodologic al fiecărei discipline va fi aprofundat de cursanți prin studiu individual și activități de echipă, în cadrul proiectelor de grup. Programul este conceput astfel încât fiecare participant să poată atinge obiectivele de învățare într-un ritm propriu, beneficiind de o abordare flexibilă și autonomă.

Evaluarea de la finalul programului constă într-o simulare a unei întâlniri a unui consiliu de administrație, care va avea loc în data de 10 octombrie 2025 și va include atât examenul, cât și proiectul final. Comisia de evaluare va fi formată din reprezentantul academic/titularul disciplinei de la Universitatea Româno-Americană, alături de 3–5 membri ai consiliilor de administrație ale Envisia – Business School, Bursei de Valori București și ai altor instituții și autorități relevante.

Participanții, organizați în echipe, vor primi la fața locului un studiu de caz care va sta la baza simulării. Aceștia vor avea sarcina de a elabora și susține o prezentare care să reflecte analiza și soluțiile propuse, participând activ la sesiunea de întrebări și răspunsuri din partea Comisiei. Evaluarea se va face conform unui set de criterii comunicat în prealabil.

Programul se desfășoară pe parcursul a 3,5 luni de învățare, cu 7 zile de sesiuni la clasă structurate în module de câte 2 sau 3 zile pe lună, organizate în format fizic la sediile Universității Româno-Americare și Bursei de Valori București.
 
La sesiunea de examinare, participanții vor primi un studiu de caz, o speță la nivelul unui consiliu de administrație, pentru care vor elabora și susține o prezentare care să reflecte analiza cazului și soluțiile propuse, răspunzând totodată și la întrebările primite din partea Comisiei de Examinare. 

Taxa de școlarizare este de 5.000 EUR și poate fi achitată integral sau în două tranșe egale (sumele sunt exprimate contractual în Euro, facturarea se va face în lei la cursul BNR din ziua emiterii facturii și nu sunt purtătoare de TVA). 

Prima tranșă sau plata integrală se va efectua la înscriere, iar a doua tranșă se va achita până pe 10.12.2025.

Admiterea se face în baza dosarului de înscriere care cuprinde următoarele documente:

  1. Fișa de înscriere tip – disponibilă aici
  2. Carte de identitate – copie
  3. Certificatul de naștere – copie
  4. Certificatul de căsătorie/actul administrativ de schimbare a numelui – copie
  5. Diploma de licență sau echivalentă / diploma de absolvire – copie
  6. Foaia matricolă/supliment la diplomă – copie
  7. Curriculum Vitae
  8. O recomandare din partea conducerii superioare sau a unui director din consiliul de administrație
  9. Adeverință medicală
  10. Dovada achitării taxei de școlarizare (integral sau tranșa 1)

Înscriere:

  • candidatul trimite documentele din dosarul de înscriere scanate pe adresa de email guvernanta.corporativa@rau.ro cu subiectul „Înscriere program Guvernanța Corporativă în Practică
  • secretariatul DFC validează dosarul de înscriere pe baza documentelor scanate primite, transmite candidatului via email contractul de studii și, după caz, emite factura fiscală
  • candidatul semnează contractul de studii și efectuează plata taxei de școlarizare (tranșa 1 / integral, după caz) în termenul dat, în baza prevederilor contractului de studii asumat prin semnătură
  • candidatul transmite contractul de studii semnat, precum și dovada achitării taxei de școlarizare (o copie a OP-ului/screenshot din aplicație, după caz), către secretariatul DFC, via email, până cel târziu în ultima zi de înscriere la curs
  • copiile actelor de studii, anexele acestora, actul de identitate și certificatele de naștere/căsătorie/divorț, transmise în format scanat de cursant la momentul înscrierii sale, vor fi verificate și certificate „conform cu originalul” de către secretariatul DFC cu ocazia primei activități didactice derulate în format fizic. Cursantul este obligat cu acest prilej să prezinte documentele în original, pentru certificare.

Pentru detalii suplimentare, te rugăm să ne contactezi la telefon +40 722 710 783 | Ana Radu – Director Program și la guvernanta.corporativa@rau.ro / contact@envisia.eu.

Pentru detalii suplimentare, te rugăm să o contactezi pe doamna Ana Radu (Director Program) la numărul de telefon 0722.710.783 sau să ne trimiți un email la adresa guvernanta.corporativa@rau.ro / contact@envisia.eu și îți vom răspunde în cel mai scurt timp posibil.