Programul de studii postuniversitare
“Marketing Digital & E-commerce”

Înscrie-te la programul de studii postuniversitare “Marketing Digital & E-commerce” și explorează oportunitățile profesionale din domeniul marketingului digital și al comerțului electronic!

Vei învăța să utilizezi conceptele, metodele, tehnicile şi instrumentele de lucru și de cercetare din mediul profesional de marketing online și comerț electronic:

  • Strategie de marketing digital;
  • E-commerce;
  • Obiective de marketing;
  • Mixul de marketing aplicat;
  • Comunicare de marketing;
  • Analiza concurenței;
  • Analiza datelor;
  • KPI & OKR;
  • Segmentarea pieței;
  • Personas;
  • Inteligența artificială în marketing digital;
  • UX Research;
  • Studiu de uzabilitate;
  • Psihologia consumatorului online;
  • Strategii de social media marketing;
  • Campanii de social media;
  • Plan de marketing;
  • SEO;

Fie că ești antreprenor în căutare de noi soluții, specialist de marketing gata să își îmbunătățească cunoștințele, influencer dornic să afle care sunt ultimele trenduri în marketing sau pasionat de marketing digital și e-commerce fără o diplomă de specialitate – acest curs este creat pentru tine!

Programul cuprinde șapte săptămâni de studiu, proiecte de grup și networking cu oameni pasionați de marketing digital și comerț electronic. Fii la curent cu cele mai noi strategii, întâlnește experți din domeniu! Fiecare săptămână aduce noi metode si tehnici, de la analiză la execuție.

Domeniile de marketing digital și comerț electronic se dezvolta rapid și sunt de viitor. Te vom susține să înveți să automatizezi procese de marketing cu AI și să înțelegi mai bine care sunt nevoile clienților prin metode de User Experience Research. Explorăm tehnicile de segmentare a pieței și puterea rețelelor de socializare ca instrumente esențiale în marketingul digital și e-commerce. Vei învăța să elaborezi un plan de marketing complet pentru un brand local și să evaluezi rezultatele.

Pe scurt, despre programul Marketing Digital & E-commerce

Ocupații vizate
  • Specialist Marketing Online – cod COR 243105
Certificat de absolvire
  • recunoaștere națională, sub tutela Ministerului Educației
  • 5 credite ECTS
Perioada de desfășurare
  • 03.06-20.07.2024
Durata
  • 7 săptămâni de învățare, finalizate cu examen de absolvire
  • curs (Concepte de baza și noi tendințe în marketingul digital & e-commerce) prin activități de autoinstruire în sistem e-learning, în vederea atingerii obiectivelor de învățare de către fiecare cursant în ritmul propriu
  • 4 ore pe săptămână întâlniri online sau în campusul Universității Româno-Americane pentru activități aplicative (marți și joi, în intervalul orar 18:00 – 20:00)
Livrare
  • hibrid
  • trei sesiuni de învățare se vor organiza în campusul Universității Româno-Americane
  • meet-up pentru networking în campusul Universității Româno-Americane
  • cursuri și seminarii online, în modul sincron și asincron, cu resurse de învățare specifice (inclusiv suplimentare) diversificate
  • monitorizarea parcurgerii de către cursanți a resurselor de învăţare
Taxa de școlarizare
  • 2500 lei early bird (15.04 -15.05.2024)
  • 2700 lei preț întreg perioada 15.05.2024 – 03.06.2024
  • include toate costurile, inclusiv taxa de înscriere și taxa de examinare
  • se poate achita în 2 tranșe egale, prima tranșa de 1350 lei la înscriere, iar a doua până la 05.07.2024
Condiții de acces
  • absolvent de studii superioare cu diplomă de licență
Număr de locuri în grupă
  • 25 cursanți
Perioada de înscrieri (înmatriculare)
  • 15.04 – 02.06.2024
  • rezervarea locului în grupă se face după plata taxei de școlarizare (integral sau rata I), în ordinea primirii dosarelor de înscriere

De ce să participi?

În zilele noastre, marketingul digital a devenit un domeniu de larg interes, atât pentru cei care profesează în domeniu și au nevoie să rămână în permanență conectați la modul în care evoluează tehnologia, cât și pentru cei care doresc să își îmbunătățească cunoștințele digitale, să evolueze în permanență, să obțină un loc de muncă, o promovare sau să înceapă o nouă carieră.

Marketingul digital include crearea și difuzarea de conținut pe canale digitale, (site-uri web, pagini de destinație, rețele sociale, e-mail și aplicații de mobil) precum și promovarea conținutului folosind o varietate de strategii pe canale multiple, inclusiv SEO, SEM, pay-per-click (PPC), publicitate, distribuirea de conținut, rețele sociale, e-mail, mesaje text și multe altele.

Pe scurt, este nevoie de competențe de marketing digital pentru:

  • a transmite mesajul potrivit, în momentul potrivit și persoanelor potrivite, de o manieră eficientă, prin intermediul tehnologiei digitale;
  • a converti clienții existenți în susținători loiali ai bunurilor/serviciilor oferite, care-și vor dori să le cumpere mai frecvent și în cantități mai mari;
  • a scurta „drumul” pe care îl parcurg potențialii clienți până la bunul/serviciul oferit.
  • a înțelege cum să cunoști, înțelegi și anticipezi nevoile consumatorilor (sau de ce nu, chiar să le creezi);
  • a înțelege cum să fidelizezi clienții care îți calcă pragul .

La finalul programului, cursanții vor dobândi competențe certificate în domeniul marketingului digital, diploma fiind emisă sub tutela Ministerului Educației și având recunoaștere națională (se acordă 12 credite conform Sistemului European de Transfer și Acumulare a Creditelor ECTS).

Mai multe informații – click aici!

De ce ar alege cineva să urmeze un program postuniversitar de marketing digital și comerț electronic în contextul utilizării noilor tehnologii? Răspunsul este simplu: pentru a se adapta și pentru a prospera într-o lume în continuă schimbare.

Este esențial să fii la curent cu cele mai noi tendințe în domeniu și să interacționezi cu specialiști din mediul de business pentru perspective practice actuale.

Domeniile de marketing digital și comerț electronic se dezvoltă rapid și sunt de viitor. Vom explora metode de automatizare a proceselor de marketing cu ajutorul inteligenței artificiale și vom înțelege mai bine nevoile clienților prin cercetarea experienței utilizatorului.

Vei avea oportunitatea de a cunoaște oameni pasionați de marketing, ca tine. Ne vom întâlni periodic și vom învăța din experiențele celorlalți. Capacitatea de a te adapta și de a învăța lucuri noi devine tot mai importantă!

La finalul programului, cursanții vor dobândi competențe certificate în domeniul marketingului digital, diploma fiind emisă sub tutela Ministerului Educației și având recunoaștere națională (se acordă 5 credite conform Sistemului European de Transfer și Acumulare a Creditelor ECTS).

Pentru cine este acest program postuniversitar?

Programul postuniversitar de Marketing Digital si E-Commerce este dedicat absolvenților de facultate care vor să se perfecționeze în acest domeniu atractiv și de viitor. Foarte practic și aplicat, cu invitați din mediul de afaceri, cursul este și pentru cei care vor să cunoască alte persoane pasionate de acest domeniu, cu care să-și împărtășească din experiențe.

Programul este ideal pentru:

  • Fondatori de start-up-uri care întâlnesc zilnic provocări în domeniul marketingului și al vânzărilor și caută soluții cum să se lanseze pe piață și cum să își crească afacerea.
  • Specialiști în marketing și PR care doresc să se perfecționeze să descopere noi orizonturi în domeniul marketingului și al comerțului electronic.
  • Pasionați de marketing digital și vânzări online, dar care nu lucrează în acest domeniu și vor să câștige mai mult în timpul liber.
  • Manageri de departamente care vor să înteleagă mai bine fundamentele marketingului digital pentru a-și stabili în mod corect cerințele și obiectivele.
  • Influenceri din domeniul digital care vor să înțeleaga fundamentele marketingului și să descopere ce este nou în domeniu.
  • Specialiști care vor să lucreze în acest domeniu, dar care nu au diploma de specializare în marketing digital și comerț electronic.

 

Programul de studii postuniversitare vizează dobândirea și dezvoltarea de competențe profesionale în arii disciplinare relevante din domeniul marketingului digital:

SĂPTĂMÂNA 1: Introducere în marketingul digital și comerțul electronic

Punem accent pe utilizarea celor mai noi metode în domeniu. Învățăm cum trebuie să abordăm proiectele de marketing digital, fie că suntem antreprenori sau angajați. Dezvoltarea brandului personal.

SĂPTĂMÂNA 2: Stategii și instrumente esentiale pentru campanii de eficiente de marketing digital

Aplicăm mixul de marketing pentru atingerea obiectivelor firmei. Facem o analiza SWOT, dar și un audit al concurenței printr-un exemplu practic. Abordăm importanța analizei datelor și a indicatorilor care trebuie urmăriți în practică (KPI & OKR).

SĂPTĂMÂNA 3: Tehnici avansate de segmentare pentru marketing personalizat

Explorăm tehnicile de segmentare a pieței pentru a identifica și înțelege grupurile țintă, precum și importanța reprezentativității lor. Vom învăța să creăm personas, care reflectă profilurile clienților noștri ideali, pentru a direcționa campaniile noastre de marketing cu precizie și personalizare sporită.

SĂPTĂMÂNA 4: Noi metode în cercetarea experienței utilizatorilor

Explorăm noi metode de UX Research care ne oferă insight-uri valoroase despre comportamentul și experiența utilizatorilor. Învățăm cum să aplicăm aceste insight-uri pentru a îmbunătăți produsele și serviciile noastre digitale și nu numai. Exemplu practic realizat la una din companiile de top din România.

SĂPTĂMÂNA 5: Crearea și elaborarea unui plan de marketing de impact

Învățăm să elaborăm un plan de marketing complet pentru un brand local. Acest curs îți va permite să aplici direct principiile de analiză a pieței, segmentare a publicului țintă, definire a obiectivelor de marketing, strategii de promovare și evaluare a rezultatelor.

SĂPTĂMÂNA 6: Strategii de marketing pe social media

Explorăm puterea rețelelor de socializare ca instrumente esențiale în marketingul digital și e-commerce. Vom învăța cum să construim strategii creative și eficiente. Descoperim cele mai noi tehnologii și metode care se utilizează în acest moment și care sunt trendurile viitoare.

SĂPTĂMÂNA 7: Consolidare & Feedback

Ultima săptămână a cursului este dedicată consolidării și feedbackului. Vom avea sesiuni de discuții finale pentru întrebările voastre și pentru a clarifica conceptele discutate. De asemenea, vom colecta impresiile avute pentru a îmbunătăți experiența educațională a acestui curs.

Timp de 7 săptămâni, vom derula sesiunile de instruire atât în campusul Universității Româno-Americane, cât și în modul online sincron prin MS Teams pentru activități aplicative (marți și joi, interval orar 18:00 – 20:00). Cursanții vor parcurge conținutul teoretico-metodologic al fiecărei discipline în modul online asincron, prin activități de autoinstruire în sistem e-learning. Ne vom asigura că fiecare cursant va atinge obiectivele de învățare în ritmul propriu, în funcție de timpul și energia de care dispune, de o manieră flexibilă și independentă.

Examenul final se va susține la data de 20.07.2024, în Campusul URA, în prezența unei Comisii de examen și va cuprinde o probă de verificare a cunoștințelor teoretice și o probă practică (susținerea unui proiect pe o temă din domeniul marketingului digital și e-commerce-ului).

Perioada de înscriere:             15.04.2024 – 02.06.2024

Număr de locuri în grupă: 25

Admiterea se face în baza dosarului de înscriere care cuprinde următoarele documente:

  1. Fișa de înscriere tip – disponibilă aici
  2. Carte de identitate – copie;
  3. Certificatul de naștere – copie;
  4. Certificatul de căsătorie/actul administrativ de schimbare a numelui – copie;
  5. Diploma de licență sau echivalentă / diploma de absolvire – copie;
  6. Foaia matricolă/supliment la diploma – copie;
  7. Dovada achitării taxei de școlarizare (integral sau tranșa 1):
    • integral, 2500 lei early bird, pana la data de 15.05.2024;
    • integral, 2700 lei cu plata intre 16.05.2024 – 02.06.2024;
    • în două tranșe de 1350 lei, prima tranșă se va plăti până la data de 02.06.2024, iar a doua tranșă până la data de 05.07.2024.

Elementele din dosar trebuie scanate și trimise pe adresa [email protected] cu subiectul „Înscriere curs Marketing Digital & E-Commerce”.

Înainte de a scana și de a transmite copiile după cartea de identitate, certificatul de naștere, certificatul de căsătorie/actul administrativ de schimbare a numelui, diploma de licență și foaia matricolă, te rugăm să scrii pe fiecare pagină “Conform cu originalul” și să semnezi, urmând ca, la o dată ulterioară ce se va comunica în timp util, să prezinți documentele în original în vederea certificării copiilor.

Dacă dorești detalii suplimentare, te rugăm să ne contactezi la telefon 0757069993 și la [email protected].

Taxa de școlarizare se achită (integral sau rata I) la înscriere prin virament bancar în contul Universității Româno-Americane, CF: 9081408, IBAN: RO06BRDE410SV93117754100, specificând că suma platită reprezintă TAXA CURS MARKETING DIGITAL& E-COMMERCE. Dupa efectuarea plății, te rugăm sa trimiți dovada achitării taxei de școlarizare (o copie a OP-ului/screenshot din aplicație, după caz) la [email protected], împreună cu celelalte documente din dosarul de înscriere.