Programul de studii postuniversitare
“Marketing Digital – Soluții și Instrumente”

Ne bucurăm să te întâlnim!
Ești pe pagina primului program de studii postuniversitare acreditat din domeniul Marketingului digital, finalizat cu diplomă sub tutela Ministerului Educației din România!

Vei învăța să utilizezi conceptele, metodele, tehnicile şi instrumentele de lucru și de cercetare din mediul profesional de marketing online:

  • configurarea mixului de marketing online;
  • strategie de marketing;
  • proiectare de cercetări de marketing în domenii precum comportamentul consumatorilor Managementul relațiilor cu clienții, monitorizarea concurenței;
  • comunicarea de marketing;
  • grupuri țintă;
  • SEO (Search Engine Optimization);
  • web analytics;
  • crearea și îmbunătățirea performanțelor conținutului pentru captarea atenției;
  • PPC (Pay per Click);
  • Social Media marketing – crearea de comunități puternice (Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn etc.);
  • MIV – Manualul de identitate vizuală;
  • email marketing – strategii și tactici folosite pentru a crea și distribui conținut prin e-mail;
  • Google ADS;
  • psihologia consumatorilor online;
  • marketing afiliat;
  • planificarea și conducerea unui proiect digital.

Vei dobândi abilitățile necesare pentru a utiliza, analiza și interpreta date și informații relevante pentru implementarea eficientă a strategiilor de marketing digital în cadrul unei companii. Vei învăța să realizezi studii complexe privind bunurile și serviciile oferite de companie, astfel încât să poți dezvolta strategii de marketing personalizate și eficiente care să ajute compania să își atingă obiectivele de afaceri. Acest curs te va pregăti să devii un specialist în marketing digital și să te distingi într-un mediu de afaceri competitiv.

Pe scurt, despre programul Marketing Digital – Soluții și Instrumente

Ocupații vizate
  • Specialist Marketing Online  – cod COR 243105
  • Specialist Marketing Digital (Online Marketer) – cod ESCO 2431.10.4
Certificat de absolvire
  • recunoaștere națională, sub tutela Ministerului Educației
  • 12 credite ECTS
Perioada de desfășurare
  • se va programa în octombrie – noiembrie 2024
Durata
  • 8 săptămâni de învățare, finalizate cu examen de absolvire
  • curs (concepte și metodologii ale marketingului digital) în modul online asincron, prin activități de autoinstruire în sistem elearning, în vederea atingerii obiectivelor de învățare de către fiecare cursant în ritmul propriu, în funcție de timpul și energia de care dispune, de o manieră flexibilă și independentă
  • 4,5 ore pe săptămână în modul online sincron pentru activități aplicative (sâmbăta, interval orar 9:00-13:30)
Livrare
  • hibrid
  • prima și ultima sesiune de învățare se vor organiza în sistem față-în-față, la sală, în campusul URA
  • cursuri și seminarii online, în modul sincron și asincron, cu resurse de învățare specifice (inclusiv suplimentare) diversificate, atractive și interactive, particularizate nevoilor fiecărui cursant, instrumente de evaluare și autoevaluare a învățării
  • monitorizarea parcurgerii de către cursanți a resurselor de învăţare
  • comunicarea permanentă între cursanţi, coordonatori de disciplină şi de program (comunicaţii sincrone şi asincrone) în vederea satisfacerii nevoilor de învățare
Taxa de școlarizare
  • 2800 lei
  • include  și taxa de înscriere, taxa de înmatriculare și taxa de examinare finală
  • se poate achita în 3 rate
Condiții de acces
  • absolvent de studii superioare cu diplomă de licență
Număr de locuri în grupă
  • 25 cursanți
Perioada de înscrieri (înmatriculare)
  • se va programa în octombrie – noiembrie 2024

rezervarea locului în grupă se face după plata taxei de școlarizare (integral sau rata I), în ordinea primirii dosarelor de înscriere

De ce să participi?

În zilele noastre, marketingul digital a devenit un domeniu de larg interes, atât pentru cei care profesează în domeniu și au nevoie să rămână în permanență conectați la modul în care evoluează tehnologia, cât și pentru cei care doresc să își îmbunătățească cunoștințele digitale, să evolueze în permanență, să obțină un loc de muncă, o promovare sau să înceapă o nouă carieră.

Marketingul digital include crearea și difuzarea de conținut pe canale digitale, (site-uri web, pagini de destinație, rețele sociale, e-mail și aplicații de mobil) precum și promovarea conținutului folosind o varietate de strategii pe canale multiple, inclusiv SEO, SEM, pay-per-click (PPC), publicitate, distribuirea de conținut, rețele sociale, e-mail, mesaje text și multe altele.

Pe scurt, este nevoie de competențe de marketing digital pentru:

  • a transmite mesajul potrivit, în momentul potrivit și persoanelor potrivite, de o manieră eficientă, prin intermediul tehnologiei digitale;
  • a converti clienții existenți în susținători loiali ai bunurilor/serviciilor oferite, care-și vor dori să le cumpere mai frecvent și în cantități mai mari;
  • a scurta „drumul” pe care îl parcurg potențialii clienți până la bunul/serviciul oferit.
  • a înțelege cum să cunoști, înțelegi și anticipezi nevoile consumatorilor (sau de ce nu, chiar să le creezi);
  • a înțelege cum să fidelizezi clienții care îți calcă pragul .

La finalul programului, cursanții vor dobândi competențe certificate în domeniul marketingului digital, diploma fiind emisă sub tutela Ministerului Educației și având recunoaștere națională (se acordă 12 credite conform Sistemului European de Transfer și Acumulare a Creditelor ECTS).

banner site postuniv Mk Digital 2086 × 1043 px

În zilele noastre, marketingul digital a devenit un domeniu de larg interes, atât pentru cei care profesează în domeniu și au nevoie să rămână în permanență conectați la modul în care evoluează tehnologia, cât și pentru cei care doresc să își îmbunătățească cunoștințele digitale, să evolueze în permanență, să obțină un loc de muncă, o promovare sau să înceapă o nouă carieră.

Marketingul digital include crearea și difuzarea de conținut pe canale digitale, (site-uri web, pagini de destinație, rețele sociale, e-mail și aplicații de mobil) precum și promovarea conținutului folosind o varietate de strategii pe canale multiple, inclusiv SEO, SEM, pay-per-click (PPC), publicitate, distribuirea de conținut, rețele sociale, e-mail, mesaje text și multe altele.

Pe scurt, este nevoie de competențe de marketing digital pentru:

  • a transmite mesajul potrivit, în momentul potrivit și persoanelor potrivite, de o manieră eficientă, prin intermediul tehnologiei digitale;
  • a converti clienții existenți în susținători loiali ai bunurilor/serviciilor oferite, care-și vor dori să le cumpere mai frecvent și în cantități mai mari;
  • a scurta „drumul” pe care îl parcurg potențialii clienți până la bunul/serviciul oferit.
  • a înțelege cum să cunoști, înțelegi și anticipezi nevoile consumatorilor (sau de ce nu, chiar să le creezi);
  • a înțelege cum să fidelizezi clienții care îți calcă pragul .

La finalul programului, cursanții vor dobândi competențe certificate în domeniul marketingului digital, diploma fiind emisă sub tutela Ministerului Educației și având recunoaștere națională (se acordă 12 credite conform Sistemului European de Transfer și Acumulare a Creditelor ECTS).

Dacă ești:

  • antreprenor
  • specialist în marketing
  • specialist în comunicare și PR
  • influencer
  • specialist în recrutare resurse umane
  • middle-manager
  • absolvent de studii superioare, cu diploma de licență, pasionat de tehnologia digitală și dornic să exploreze oportunitățile profesionale din domeniul marketingului

… nu mai sta pe gânduri, alătură-te nouă și vei descoperi cum să atragi atenția publicului tău țintă în mediul digital, cum să stimulezi comunicarea directă cu clienții sau beneficiarii, în timp ce aceștia parcurg trasee unice de cumpărare, cum să furnizezi conținut și oferte potrivite la momentul potrivit, pe canalele unde clienții și beneficiarii își petrec majoritatea timpului, cum să personalizezi corespunzător conținutul și ofertele pentru fiecare persoană în parte, astfel încât persoanele din grupul-țintă să simtă că nevoile lor sunt înțelese.

Conceput pentru a furniza participanților o înțelegere profundă a marketingului digital și a modului în care acesta poate fi utilizat a ajunge la publicul țintă prin canalele online, programul de studii postuniversitare este flexibil și adaptabil, în funcție de nivelul de cunoștințe și experiență a fiecărui participant. De asemenea, programul este structurat într-un mod practic, pentru a furniza participanților cele mai noi și eficiente tehnici și instrumente de marketing digital, precum și oportunități pentru a experimenta cu acestea și a le aplica în cadrul unui plan de marketing digital.

Organizat pe două module, programul de studii postuniversitare vizează dobândirea și dezvoltarea de competențe profesionale prin noi rezultate ale învățării în arii disciplinare relevante din domeniul marketingului digital:

Modulul I: Fundamentele Marketingului Online

  • Introducere în marketing online
  • Bazele eficientizării promovării online (SEO)

Modulul II: Marketing Digital Avansat

  • Marketing digital
  • Cercetări de marketing digital
  • Comportamentul consumatorului online
  • Social media marketing
  • Management de proiect digital

Vei învăța sub îndrumarea unei echipe de profesioniști specializați în marketing și promovare online și în management, cu o bogată expertiză și experiență în design și livrare de training.

Vei fi întâmpinat de echipa de formatori în prima zi de curs la orele 18:00 la sală, în Campusul URA, la o sesiune de instruire de tip “ice-breaking”.

Cu ocazia acestei întâlniri față-în-față ne dorim să ne cunoaștem, să încurajăm implicarea și participarea activă, să facilităm lucrul în grup, comunicarea și cooperarea. Totodată, dorim să identificăm așteptările cursanților și să identificăm nivelul cunoștințelor și al deprinderilor anterioare  – nivelul de pornire a cursului.

Începând cu a doua zi de curs și până la finalul perioadei de pregătire, timp de 7 săptămâni, vom derula sesiunile de instruire în modul online sincron prin MS Teams pentru activități aplicative (sâmbăta, interval orar 9:00-13:30). Cursanții vor parcurge conținutul teoretico-metodologic al fiecărei discipline  în modul online asincron, prin activități de autoinstruire în sistem elearning. Ne vom asigura că fiecare cursant va atinge obiectivele de învățare în ritmul propriu, în funcție de timpul și energia de care dispune, de o manieră flexibilă și independentă.

Data examenului se va confirma împreună cu cursanții. Examenul final se va susține la sală, în Campusul URA, în prezența unei Comisii de examen și va cuprinde o probă de verificare a cunoștințelor teoretice și o probă practică (susținerea unui proiect pe o temă din domeniul marketingului digital).

Perioada de înmatriculare:

  • se va programa în octombrie – noiembrie 2024

Număr de locuri în grupă: 25

Admiterea se face în baza dosarului. Elementele din dosar trebuie scanate si trimise pe adresa [email protected] cu subiectul „Înscriere curs Marketing Digital”.

Dosarul de înscriere cuprinde următoarele documente:

  1. Fișa de înscriere tip – disponibilă aici;
  2. Carte de identitate – copie;
  3. Certificatul de naștere – copie;
  4. Certificatul de căsătorie/actul administrativ de schimbare a numelui – copie;
  5. Diploma de licență sau echivalentă / diploma de absolvire – copie;
  6. Foaia matricolă/supliment la diploma – copie;
  7. Dovada achitării taxei de școlarizare (integral, în sumă de 2800 lei sau rata I, în sumă de 1000 lei).

Înainte de a scana și de a transmite copiile după cartea de identitate, certificatul de naștere, certificatul de căsătorie/actul administrativ de schimbare a numelui, diploma de licență și foaia matricolă, te rugăm să scrii pe fiecare pagină “Conform cu originalul” și să semnezi, urmând ca, la o dată ulterioară ce se va comunica în timp util, să prezinți documentele în original în vederea certificării copiilor.

Taxa de școlarizare este de 2800 lei și poate fi achitată integral sau în 3 rate, astfel:

  • rata I (1000 lei) până la data de 29.08.2023 pentru Seria 2, 26.09.2023 pentru Seria 3, respectiv 17.10.2023 pentru Seria 4
  • rata II (1000 lei) până la data de 15.09.2023 pentru Seria 2, 13.10.2023 pentru Seria 3, respectiv 03.11.2023 pentru Seria 4
  • rata III (800 lei) până la data de 09.10.2023 pentru Seria 2, 13.11.2023 pentru Seria 3, respectiv 04.12.2023 pentru Seria 4

Taxa de școlarizare se achită (integral sau rata I) la înscriere.

Taxa de școlarizare va fi achitată prin virament bancar în contul Universității Româno-Americane, CF: 9081408, IBAN: RO06BRDE410SV93117754100, specificând că suma platită reprezintă TAXA CURS MARKETING DIGITAL. Dupa efectuarea plății, te rugăm sa trimiți dovada achitării taxei de școlarizare (o copie a OP-ului/screenshot din aplicație, după caz) la [email protected], împreună cu celelalte documente din dosarul de înscriere.