Abilități esențiale de marketing digital în era inteligenței artificiale pentru studenții Universității Româno-Americane
Clubul de Management și Marketing (CMM), din cadrul Universității Româno-Americane, a organizat un atelier de copywriting și marketing digital având-o ca invitată pe Adina Zara, trainer și profesor asociat de inteligență artificială, promovare și publicitate.
Studenții prezenți au învățat cum să scrie texte persuasive și articole cu impact, care să atragă atenția și să impresioneze prin titlu, vizual și conținut, dar și cum să le facă să crească organic în mediul online.
Câteva dintre metodele și tehnicile explicate și experimentate de către participanți au fost ARCAS, AIDA, PAS, 7 A, SUCCES, BAB.
ARCAS:
A (atracție) = alegerea unui titlu puternic și vizual captivant
R (reținere și interes susținut) = mesaj inițial care să atragă atenția, însoțit de sugestii despre ce urmează
C (claritate) = importanța primelor 100 de cuvinte relevante, prezentate într-o structură logică cu evidențierea beneficiilor pentru cititor
A (autenticitate) = conținut valoros, exemple practice, ton original
S (stimulare) = call-to-action convingător
AIDA:
A (atenție) = atragerea atenției clientului asupra produsului sau serviciului propus
I (interes) = stimularea interesului prin evidențierea caracteristicilor și beneficiilor
D (dorință) = crearea dorinței de a beneficia de produs prin conectarea beneficiilor acestuia cu nevoile clientului
A (acțiune) = îndemnarea clientului să acționeze, să ceară mai multe detalii și să cumpere
PAS:
P = problemă = identificarea unui neajuns cu care se confruntă audiența
A = agitare = amplificarea problemei, descriind consecințele
S = soluție = oferă soluția sau produsul, explicând cum va fi rezolvată o problemă identificată
Tehnica 7 A: Aware = conștientizare, Appeal = apel, Ask = întrebare, Act = acțiune, Advocate = susținere, Aspire = aspirație, Affinity = afinitate
SUCCES: Simple, Unexpected, Concreet, Credible, Emotional, Stories
BAB: Before = înainte, After = după, Bridge = crearea unei punți
Cunoștințele predate au fost un prilej de reamintire și exersare practică pentru studenții și masteranzii Facultății de Management și Marketing, iar pentru cei de la alte specializări din cadrul universității a fost o experiență inedită, apreciată și însoțită de promisiunea că le vor folosi în activitățile și proiectele pe care le vor desfășura de acum încolo.
Atelierul a avut și o componentă de concurs între studenți, iar câștigătorul premiului va beneficia de o sesiune de mentorat cu Armina Sîrbu, cunoscută pentru rezultatele sale remarcabile în domeniul dezvoltării personale și profesionale.
Atelierul de marketing digital continuă tradiția Universității Româno-Americane de a organiza întâlniri și evenimente menite să faciliteze dialogul studenților și masteranzilor cu antreprenori și profesioniști din mediul de afaceri și educație, oferindu-le oportunități valoroase de dezvoltare personală și profesională, interacțiune, networking și colaborare.
Galerie Foto










