Program intensiv ”Business and Consumer Psychology”
Departamentul de Formare Continuă din cadrul Universității Româno-Americane organizează programul intensiv intitulat ”Business and Consumer Psychology”.
Civilizația umană este definită de tehnologie și comerț. Și mintea umană este cea care creează știința, comerțul, afacerile, societatea, cultura, artele și civilizațiile. Combinate cu filozofia și etica, ele formează, de asemenea, esența vieții de afaceri, organizaționale și sociale, individuale și colective.
Psihologii sunt cei care în timpul boom-ului economic postbelic din America au oferit industriașilor avantajul cunoștințelor lor despre natura umană, pentru a crește vânzările și productivitatea și așa s-au născut teoriile de marketing și economice. Dar puțini oameni fac o legătură directă cu mintea umană, în timp ce retorica conform căreia resursele umane sunt cele mai valoroase atunci când vine vorba de transformarea și modelarea realității lumii noastre este larg răspândită.
Mintea și societatea umană sunt subiecte de studiu pentru psihologie și științe sociale, care par a fi fără legătură cu lumea tehnologiei și a afacerilor. Dar nimic nu este mai departe de adevăr.
De aceea mileniul 21 deschide larg ușa către un nou spațiu interdisciplinar și multifuncțional, care afirmă imperativul dezvoltării unui nou tip de curiozitate cognitiva și învățare prin gândire flexibilă, deschisă și integrativă.
Ești un om de afaceri curios și ambițios? Lucrezi în HR, management, leadership, consultanță, singur sau cu echipe? Vrei să rămâi relevant și apreciat pe piața muncii, în roluri care aduc valoare prin competențe și abilități de muncă cerute de schimbarea rapidă a tehnologiei digitale și a practicilor actuale de afaceri?
Îți propunem o experiență de învățare interdisciplinară imersivă, ca parte a imperativului de dezvoltare profesională continuă în volatila piață a muncii din ziua de astăzi.
Te așteptăm alături de noi pentru o experiență în care vei descoperi cum psihologia, neuroștiința, științele sociale, filozofia și etica, dau mâna cu structurile organizaționale, conducerea și echipele pentru a crea realitățile sociale, economice și de afaceri relevante.
Te vei bucura de un mediu interactiv și practic de învățare, care îți va aduce cele mai recente și cele mai bune practici de afaceri.
De ce să participi?
Acesta este un eveniment special, cu o abordare unică, prin perspectiva de polimat, în cadrul căruia vei învăța și vei avea în vedere aplicații practice ale:
✔️ psihologiei și neuroștiinței
✔️ marketing-ului și inteligenței artificiale
✔️ comerțului electronic și ale emoțiilor primare
✔️ dezvoltării personale și ale leadership-ului
✔️ numeroaselor straturi ale culturii, antropologiei și sociologiei
✔️ filosofiei și eticii ca realități cotidiene trăite de fiecare persoană, indiferent de statutul socio-economic sau de nivelul de educație
✔️ modului în care se traduce limbajul științelor sociale în limbajul de afaceri
Cine te susține în acest proces?
Alături de tine va fi doamna Adina Tarry, gânditor și practician polimat, consultant în leadership și dezvoltare organizațională, strateg în afaceri și inteligență artificială, mentor la nivel internațional, psiholog de afaceri, Coach acreditat la nivel de Master, autor și speaker invitat la evenimente importante, cu o experiență globală în business și expertiză multidisciplinară. Descoperă mai multe despre doamna Tarry:
- profil de LinkedIN
- BIO
- https://www.youtube.com/watch?v=MTX7he4YV0Y
- https://www.youtube.com/watch?v=pNXk87X2EnM
- https://www.youtube.com/watch?v=6IFmv5zpgqg
Informații esențiale:
👥 Eligibilitate » recomandat practicienilor cu minim 3-5 ani de experiență
📅 Dată și oră » sâmbătă, 24 mai 2025, de la ora 10:00 (5 ore de lucru, cu o oră pauză)
📝 Termen limită de înscriere » 21.05.2025, inclusiv
📍 Format » fizic în campusul Universității Româno-Americane
ℹ️ 357 Euro (TVA inclus), plătibili în lei
⭐ Diplomă de participare
Înscriere:
Documentele necesare în dosarul de înscriere sunt:
- fișa de înscriere, completată și semnată, disponibilă aici spre descărcare
- copie CI
- CV
- dovada achitării taxei de participare (o copie a OP-ului / screenshot din aplicație, după caz)
Taxa de participare se achită la înscriere prin virament bancar în contul Universității Româno-Americane, AF / CUI: RO 9081408, IBAN: RO75BRDE410SV10739124100, specificând că suma plătită reprezintă TAXĂ BUSINESS AND CONSUMER PSYCHOLOGY, în lei, la cursul de schimb leu/euro comunicat de BNR în ziua anterioară celei în care se face plata, calculul ratei de schimb făcându-se la cursul valutar cotat cu 4 (patru) zecimale.
Pentru înscriere și rezervarea locului în sală, te rugăm să trimiți documentele necesare în dosarul de înscriere, menționate anterior, via email la adresa [email protected], cu Subiectul: ”Înscriere – Business And Consumer Psychology”.