Campus modern
Impresionant prin mărime, arhitectură, facilități și funcționalitate, servește drept laborator al modelării valorilor profesionale caracteristice studenților URA.
Facultatea de Management-Marketing a luat ființă în cadrul Universității Româno-Americane în anul 1991. Profilul facultății însumează două specializări economice distincte: management și marketing, răspunde cerințelor mediului de afaceri și conferă absolvenților facultății un avantaj competitiv în inserția pe piața muncii, prin paleta largă de cunoștințe teoretice, abilități și deprinderi practice dobândite, diferențiindu-se astfel de celelalte instituții de învățământ economic superior.
Facultatea de Management-Marketing își actualizează oferta educațională, preponderent printr-o permanentă colaborare cu mediul de afaceri, asigurând atât schimbul și diseminarea de cunoștințe, cât și contactul cu probleme și soluții reale. Educarea și formarea în cele două domenii se realizează prin programe centrate pe student, Facultatea de Management-Marketing creându-și o reputație deosebită prin furnizarea pe piața muncii de absolvenți cu spirit antreprenorial dezvoltat.
Facultatea de Management-Marketing urmărește formarea de specialiști cu competențe în management și marketing, cu o largă pregătire teoretică și aplicativă, capabili să se integreze rapid și eficient în corporații, pe diferite niveluri ierarhice. Atenția s-a concentrat asupra interdisciplinarității și dezvoltării aptitudinilor și competențelor, în concordanță cu schimbările economice și sociale actuale, urmărindu-se o bună inserție profesională.
Absolvenţii Facultăţii de Management-Marketing pot ocupa, în cadrul oricărei organizaţii, funcţii de:
| Studii universitare de licență | Forma de învățământ | Nr. de credite |
Management | IF / IFR | 180 |
Marketing: | IF / IFR | 180 |
Marketing (predare în limba engleză) – | IF | 180 |
| Studii universitare de masterat | Forma de învățământ | Nr. de credite |
Managementul Strategic al Firmei | IF | 120 |
Managementul și Marketingul Organizației: | IF | 120 |
Marketing în Afaceri | IF | 120 |
Strategic Marketing (predare în limba engleză): | IF | 120 |
Marketing Digital și Social Media (predare în limba engleză) | IF | 120 |
Decan: Lect.univ.dr. Laura-Georgeta Bărăgan
Prodecan: Conf.univ.dr. Alexandru Ionescu
Director Departament: Conf.univ.dr. Budacia Andreea
Mediul economico-social este supus unor permanente schimbări determinate de realitățile actuale care presupun adaptări continue din partea angajatorilor, resursei umane, managerilor, liderilor și marketerilor. În acest context, cunoștințele și inovarea sunt elemente esențiale ale succesului și performanței în afaceri. Cunoașterea domeniilor prioritare, cel al managementului, respectiv al marketingului oferă un avantaj competitiv consistent, decisiv în vederea atingerii excelenței.
Prin disciplinele pe care le coordonează, Departamentul de Management – Marketing contribuie la îmbunătățirea cunoștințelor și competentelor studenților și masteranzilor pentru a răspunde provocărilor mediului de business, în contextul actual al concurenței acerbe, incertitudinii și exigențelor consumatorilor.
Principalele obiective ale Departamentului:
Activitățile departamentului sunt desfășurate de către un corp profesoral competent, alcătuit din profesioniști recunoscuți în plan intern și internațional, precum și de către colaboratori și parteneri din mediul de afaceri.
Arii de expertiză:
Informații Admitere Licență click aici!
Informații Admitere Masterat click aici!
Înscrieri online click aici!
Impresionant prin mărime, arhitectură, facilități și funcționalitate, servește drept laborator al modelării valorilor profesionale caracteristice studenților URA.
Studenții Universității Româno-Americane pot beneficia de experiențe internaționale atât în cadrul Programului Erasmus +, cât și în baza celor peste 100 de acorduri bilaterale ale Universității Româno-Americane.
O echipă de oameni extraordinari, locul unde evenimentul următor din cadrul facultății tale capătă contur – pentru ca tu să te bucuri de el și mediul în care ideile primesc valoare.
Universitatea dispune de un număr important de parteneriate încheiate cu angajatori din fiecare domeniu de studii, atât pentru a asigura tuturor studenților baze de practică/internshipuri, precum și numeroase locuri de muncă.