Cursuri de Formare Continuă

Promovând excelență în educație și cercetare, ne propunem să contribuim la consolidarea rolului educației și formării profesionale în cadrul „triunghiului cunoașterii: educație – cercetare – inovare”, demers esențial pentru dobândirea cunoștințelor, abilităților și competențelor relevante pentru piață forței de muncă, într-o lume care va oferi mai multe locuri de muncă în schimbul unei mai mari capacități de adaptare.

Prin intermediul Departamentului de Formare Continuă, Universitatea Româno-Americană a organizat, începând cu anul 2010, peste 25 de programe de formare în diverse domenii de interes pentru piața muncii, livrate de o echipă de formatori profesioniști, specialiști în domeniile lor de activitate, susținând astfel dezvoltarea profesională a peste 2.000 de cursanți. Din anul 2023, oferta noastă s-a îmbogățit cu o serie de programe acreditate de studii postuniversitare.

0
programe de formare
0
cursuri postuniversitare
0
Formatori activi
0
cursanți

Programe de Studii Postuniversitare:

Marketing Digital & E-commerce: Creșterea Performanței cu Inteligență Artificială

Domeniile de marketing digital și comerț electronic se dezvoltă rapid și sunt de viitor. Este esențial să fii la curent cu cele mai noi tendințe în domeniu și să interacționezi cu specialiști din mediul de business pentru perspective practice actuale.

Managementul conflictelor și crizelor – soluții alternative prin mediere și arbitraj

Oricum am da-o, conflictul este o parte firească și inevitabilă a vieții. Imaginează-ți cum ar fi să gestionezi cu succes toate aceste situații neprevăzute și dificile pentru un climat pozitiv în viața personală și în mediul profesional.

Managementul Informațiilor

Managementul Informațiilor înseamnă, într-un viitor imprevizibil, un instrument cu care luăm decizii cu mare încredere în noi, comunicăm fără teama de a greși, chiar în domenii sensibile cum sunt cele ale informațiilor clasificate și de securitate.

Social Media Marketing & Inteligența Artificială

Prin înscrierea la acest curs, vei economisi timp prețios și vei deveni mai eficient în gestionarea prezenței online. Te vei pregăti pentru viitorul digital, învățând să folosești instrumente de ultimă generație și să interpretezi datele.

Marketing Digital – Soluții și Instrumente

Marketingul digital include crearea și difuzarea de conținut pe site-uri web, rețele sociale, e-mail etc. și promovarea conținutului folosind o varietate de strategii pe canale multiple, inclusiv SEO, SEM, pay-per-click (PPC), publicitate.

Denumire Program Postuniv.

descriere succintă program postuniversitar

Programe de Formare Profesională:

Ai nevoie să îți îmbogățești cunoștințele cu un set verificat de bune practici necesare proiectării şi/sau prezentării experiențelor de învățare de orice tip?

Înscrie-te la programul de specializare centrat pe metode şi abordări moderne de livrare-învățare “ToT: Training of Trainers”!

Presărat cu momente revelatoare de auto-descoperire și de conștientizare a propriului potential, parcursul de învățare îți va oferi o vedere de ansamblu asupra procesului de formare, de la pregătire şi organizare, la livrare şi evaluare. Vei avea ocazia să îți exersezi noile abilități prin proiectarea unui program de formare în domeniul tău de interes.

Mai multe informații: click aici!

Ce ai zice dacă ai putea înțelege relația dintre strategia de dezvoltare a organizației și proiecte? Cum ar fi dacă ai putea să definești, să organizezi și să documentezi toate activitățile necesare pentru derularea cu succes a unui proiect? Dar dacă ai putea asigura managementul proiectelor cu conținut digital? 

Universitatea Româno-Americană, prin intermediul Departamentului de Formare Continuă, vine în întâmpinarea acestor nevoi de învățare și dezvoltare și îți propune cursul “Management de proiect – de la tradițional la digital”.

 

Urmând acest curs:

  • îți vei îmbogăți cunoștințele cu un set verificat de bune practici necesare planificării şi gestionării proiectelor de orice tip
  • vei învăța cum să identifici cerințe, să înțelegi și să gestionezi așteptări, să planifici și să implementezi
  • vei afla cum să documentezi și să comunici eficient informațiile legate de statusul proiectului cu colegii din echipa de proiect și cu celelalte părți interesate
  • vei descoperi cum să definești, să planifici și să pui în aplicare un proiect în domeniul tău de interes

Programul se finalizează cu eliberarea unui Certificat de absolvire cu recunoaștere națională și europeană, sub egida Ministerului Educației și Ministerului Muncii și Solidarității Sociale, Universitatea Româno-Americană fiind furnizor de formare autorizat pentru programul tip specializare „Manager Proiect” pentru ocupația de Manager Proiect (cod COR 242101).

Click aici pentru detalii complete!

Te-ai gândit vreodată cum ar fi să faci coaching, atât pentru tine, cât și pentru cei din jurul tău? Fie că vorbim despre relații profesionale, personale, de părinte-copil, fie că activezi în domeniul psihologiei, ești manager sau team leader, toate aceste lucruri au nevoie de o înțelegere profundă a procesului de relaționare pentru a obține cele mai bune rezultate în toate aspectele vieții, zi de zi, de la ceilalți, dar mai ales de la tine însuți.

Pentru a te sprijini în dezvoltarea personală și profesională, Universitatea Româno-Americană, împreună cu Marian Opran, îți pun la dispoziție programul de formare tip specializare pentru ocupația „Specialist în activitatea de coaching” (seria a VI-a), ce are la bază tehnicile psihologiei umaniste ale Programării Neuro-Lingvistice și Analizei Tranzacționale.

Certificatul de absolvire este recunoscut la nivel european, oferind, sub egida Ministerului Muncii și Solidarității Sociale și a Ministerului Educației, baza legală a practicării profesiei de Coach în România, Universitatea Româno-Americană fiind singura universitate din România care are calitatea de furnizor autorizat de formare profesională pentru profesia de Coach.

Participanții la curs vor dobândi următoarele competențe și deprinderi:

  1. Fundamentele coachingului
  2. Coaching personal și organizaţional
  3. Etică și standarde profesionale în coaching
  4. Stabilirea relației de coaching
  5. Comunicarea în coaching
  6. Atitudinea de coach
  7. Tehnici de coaching
  8. Evaluarea performanței (metode)
  9. Auto-dezvoltare și auto-observare
  10. Managementul contractului de coaching
  11. Marketingul serviciilor de coaching
  12. Experiență practică de coaching

Mai multe informații: click aici!

Încă te mai întrebi cum să-ți îmbunătățești abilitățile de comunicare și de gestionare a conflictelor în viața personală sau profesională? Ești manager, lider de echipă sau profesionist în relații publice și ai nevoie de instrumente practice în acest sens?

În întâmpinarea nevoilor tale, Universitatea Româno-Americană organizează cursul de formare ”Rolul Comunicării Asertive în Managementul Conflictelor”, alături de MARIAN OPRAN – NLP Master Practitioner și Licensed Associated NLP Coach.

Ce cunoștințe și abilități vei dobândi participând la acest curs?

  1. Îmbunătățirea abilităților de rezolvare a conflictelortehnici și strategii eficiente folosite de facilitatori și coachi de echipă profesioniști pentru a rezolva conflictele, fără a face compromisuri sau a ceda în fața presiunii
  2. Îmbunătățirea performanței profesionaleîmbunătățirea performanței profesionale prin folosirea tehnicile de comunicare asertivă: abilitatea de a transmite mesaje clare și puternice, fără a fi agresiv sau pasiv
  3. Creșterea încrederii în propriile abilități de a gestiona conflictele și de a lua decizii de manieră eficientă
  4. Îmbunătățirea relațiilor interpersonalecursul te ajuta la îmbunătățirea relațiilor interpersonale și de a menține relații pozitive cu cei apropiați
  5. Reducerea stresuluicurs te poate ajuta la reducerea stresului generat atât de conflictele interioare, cât și de (potențialele) conflicte cu ceilalți prin înțelegerea mecanismelor de declanșare a conflictelor și a nevoilor umane

Mai multe detalii: click aici!

Vrei să știi de ce este necesar să închei un contract individual de muncă (CIM) atunci când te angajezi într-o organizație? Dorești să afli care sunt drepturile și obligațiile angajatorului și angajaților sau vrei doar să îți actualizezi informațiile privind întocmirea, modificarea, suspendarea și încetarea CIM-ului?

URA organizează cursul de formare ”Întocmirea, modificarea, suspendarea şi încetarea Contractului individual de muncă (CIM)”, ce se finalizează cu eliberarea unui Certificat de absolvire eliberat de către Universitatea Româno-Americană, cu evidențierea competențelor adăugate.

Ce înveți participând la acest curs?

  • documentele necesare pe care trebuie să le conțină dosarul de personal
  • ​condițiile de încheiere ale unui contract individual de muncă
  • tipuri de contracte de muncă utilizate în România
  • clauzele specifice contractului individual de muncă
  • elementele componente ale contractului de muncă: perioada de probă, timpul de muncă și timpul de odihnă, repartizarea programului de lucru, munca suplimentară, munca de noapte, pauza de masă și repausul zilnic, repausul săptămânal, sărbătorile legale, concediul de odihnă și alte concedii ale salariaților, munca prin agent de muncă temporară (leasing de personal), munca la domiciliu, telemunca
  • condițiile de modificare ale contractului individual de muncă
  • delegarea în contractul individual de muncă, detașarea salariaților
  • modalitățile de suspendare ale contractului individual de muncă (de drept, din inițiativa salariatului, din inițiativa angajatorului, prin acordul parților)
  • posibilitățile de încetare ale contractului individual de muncă (de drept, concedierea personalului, demisia)


Mai multe informații – click aici!

Formular de înscriere:

Contract de formare – organizații:

Contract de formare – persoane fizice:

Pentru înscriere, vă rugăm să transmiteți formularul completat la adresa de email [email protected].

Taxa de școlarizare se achită prin virament bancar în contul Universității Româno-Americane, CF: 9081408, IBAN: RO06BRDE410SV93117754100, specificând că suma plătită reprezintă TAXA CURS …….. (denumirea cursului). După efectuarea plații, vă rugăm să trimiteți o copie (poză) a OP-ului la adresa de email [email protected].

Contactează-ne!

Telefon: +4 0372.120.111
Email: [email protected]