Cursuri de formare continuă

Promovând excelență în educație și cercetare, ne propunem să contribuim la consolidarea rolului educației și formării profesionale în cadrul „triunghiului cunoașterii – educație-cercetare-inovare”, demers esențial pentru dobândirea cunoștințelor, abilităților și competențelor relevante pentru piață forței de muncă, într-o lume care va oferi mai multe locuri de muncă în schimbul unei mai mari capacități de adaptare.

Programul de studii postuniversitare

“Marketing Digital – Soluții și Instrumente

Ești antreprenor, specialist în marketing, specialist în comunicare și PR, influencer, specialist în recrutare resurse umane, middle-manager sau absolvent de studii superioare, cu diploma de licență, pasionat de tehnologia digitală?

Vrei să știi cum să creezi și să difuzezi conținut pe canale digitale (site-uri web, pagini de destinație, rețele sociale, e-mail și aplicații de mobil) și să promovezi conținutul folosind o varietate de strategii pe canale multiple, inclusiv SEO, SEM, pay-per-click (PPC), publicitate, distribuirea de conținut, rețele sociale, e-mail, mesaje text și multe altele?

Vrei să înveți să utilizezi conceptele, metodele, tehnicile şi instrumentele de lucru și de cercetare din mediul profesional de marketing online?

Înscrie-te la programul de studii postuniversitare “Marketing Digital – Soluții și Instrumente” și explorează oportunitățile profesionale din domeniul marketingului!

 Pe scurt, despre programul Marketing Digital – Soluții și Instrumente

Ocupații vizate

  •  Specialist Marketing Online  – cod COR 243105
  • Specialist Marketing Digital (Online Marketer) – cod ESCO 2431.10.4

Certificat de absolvire

  • recunoaștere națională, sub tutela Ministerului Educației
  • 12 credite ECTS

Perioada de desfășurare

  • 09.06-29.07.2023

Durata

  • 8 săptămâni de învățare, finalizate cu examen de absolvire
  • curs (concepte și metodologii ale marketingului digital) în modul online asincron, prin activități de autoinstruire în sistem elearning, în vederea atingerii obiectivelor de învățare de către fiecare cursant în ritmul propriu, în funcție de timpul și energia de care dispune, de o manieră flexibilă și independentă
  • 4,5 ore pe săptămână în modul online sincron pentru activități aplicative (sâmbăta, interval orar 9:00-13:30)

Livrare

  • hibrid
  •  prima și ultima sesiune de învățare se vor organiza în sistem față-în-față, la sală, în campusul URA
  • cursuri și seminarii online, în modul sincron și asincron, cu resurse de învățare specifice (inclusiv suplimentare) diversificate, atractive și interactive, particularizate nevoilor fiecărui cursant, instrumente de evaluare și autoevaluare a învățării
  • monitorizarea parcurgerii de către cursanți a resurselor de învăţare
  • comunicarea permanentă între cursanţi, coordonatori de disciplină şi de program (comunicaţii sincrone şi asincrone) în vederea satisfacerii nevoilor de învățare

Taxa de școlarizare

  • 2800 lei
  • include  și taxa de înscriere, taxa de înmatriculare și taxa de examinare finală
  • se poate achita în 3 rate

Condiții de acces

  • absolvent de studii superioare cu diplomă de licență

Număr de locuri în grupă

  • 25 cursanți

Perioada de înscrieri (înmatriculare)

  • 08.05 – 06.06.2023
  • rezervarea locului în grupă se face după plata taxei de școlarizare (integral sau rata I), în ordinea primirii dosarelor de înscriere

 

 

 

Mai multe informații – click aici!

Universitatea Româno-Americană vă oferă oportunitatea să vă perfecționați cunoștințele în domeniul securității informațiilor prin participarea la programul de formare „Managementul Informațiilor de Securitate”

Formatori: Prof.univ.dr. Neculae Năbârjoiu și Lect.univ.dr. Tiberiu Tănase

 Absolvenții programului de formare vor dobândi următoarele competențe certificate:

  • Managementul informațiilor clasificate: securitatea fizică și a documentelor, securitatea personalului, securitatea industrială și INFOSEC;
  • Accesul la informații naționale, NATO și UE: standarde și criterii de incompatibilitate;
  • Evaluarea mediului de securitate și construirea unei strategii de combatere a atacurilor la adresa securității unui obiectiv care deține informații clasificate;
  • Competențe manageriale privind utilizarea informațiilor de securitate, rezolvarea incidentelor de securitate și protecția datelor cu caracter personal;
  • Educația de securitate, rolul autorității naționale de securitate și al autorităților desemnate de securitate;
  • Securitatea informațiilor în misiuni externe.

Mai multe detalii – click aici!

Ai nevoie să îți îmbogățești cunoștințele cu un set verificat de bune practici necesare proiectării şi/sau prezentării experiențelor de învățare de orice tip?

Înscrie-te la programul de specializare centrat pe metode şi abordări moderne de livrare-învățare “ToT: Training of Trainers” !

Presărat cu momente revelatoare de auto-descoperire și de conștientizare a propriului potential, parcursul de învățare îți va oferi o vedere de ansamblu asupra procesului de formare, de la pregătire şi organizare, la livrare şi evaluare. Vei avea ocazia să îți exersezi noile abilități prin proiectarea unui program de formare în domeniul tău de interes.

Mai multe informații: click aici!

Ce ai zice dacă ai putea înțelege relația dintre strategia de dezvoltare a organizației și proiecte? Cum ar fi dacă ai putea să definești, să organizezi și să documentezi toate activitățile necesare pentru derularea cu succes a unui proiect? Dar dacă ai putea asigura managementul proiectelor cu conținut digital? 

 

Universitatea Româno-Americană, prin intermediul Departamentului de Formare Continuă, vine în întâmpinarea acestor nevoi de învățare și dezvoltare și îți propune cursul “Management de proiect – de la tradițional la digital”.

 

Urmând acest curs:

  • îți vei îmbogăți cunoștințele cu un set verificat de bune practici necesare planificării şi gestionării proiectelor de orice tip
  • vei învăța cum să identifici cerințe, să înțelegi și să gestionezi așteptări, să planifici și să implementezi
  • vei afla cum să documentezi și să comunici eficient informațiile legate de statusul proiectului cu colegii din echipa de proiect și cu celelalte părți interesate
  • vei descoperi cum să definești, să planifici și să pui în aplicare un proiect în domeniul tău de interes

 

Programul se finalizează cu eliberarea unui Certificat de absolvire cu recunoaștere națională și europeană, sub egida Ministerului Educației și Ministerului Muncii și Solidarității Sociale, Universitatea Româno-Americană fiind furnizor de formare autorizat pentru programul tip specializare „Manager Proiect” pentru ocupația de Manager Proiect (cod COR 242101).

 

Click aici pentru detalii complete!

Te-ai gândit vreodată cum ar fi să faci coaching, atât pentru tine, cât și pentru cei din jurul tău? Fie că vorbim despre relații profesionale, personale, de părinte-copil, fie că activezi în domeniul psihologiei, ești manager sau team leader, toate aceste lucruri au nevoie de o înțelegere profundă a procesului de relaționare pentru a obține cele mai bune rezultate în toate aspectele vieții, zi de zi, de la ceilalți, dar mai ales de la tine însuți.

 

Pentru a te sprijini în dezvoltarea personală și profesională, Universitatea Româno-Americană, împreună cu Marian Opran, îți pun la dispoziție programul de formare tip specializare pentru ocupația „Specialist în activitatea de coaching” (seria a VI-a), ce are la bază tehnicile psihologiei umaniste ale Programării Neuro-Lingvistice și Analizei Tranzacționale.

 

Certificatul de absolvire este recunoscut la nivel european, oferind, sub egida Ministerului Muncii și Solidarității Sociale și a Ministerului Educației, baza legală a practicării profesiei de Coach în România, Universitatea Româno-Americană fiind singura universitate din România care are calitatea de furnizor autorizat de formare profesională pentru profesia de Coach.

 

Participanții la curs vor dobândi următoarele competențe și deprinderi:

 

  1. Fundamentele coachingului
  2. Coaching personal și organizaţional
  3. Etică și standarde profesionale în coaching
  4. Stabilirea relației de coaching
  5. Comunicarea în coaching
  6. Atitudinea de coach
  7. Tehnici de coaching
  8. Evaluarea performanței (metode)
  9. Auto-dezvoltare și auto-observare
  10. Managementul contractului de coaching
  11. Marketingul serviciilor de coaching
  12. Experiență practică de coaching

 

Mai multe informații: click aici!

Încă te mai întrebi cum să-ți îmbunătățești abilitățile de comunicare și de gestionare a conflictelor în viața personală sau profesională? Ești manager, lider de echipă sau profesionist în relații publice și ai nevoie de instrumente practice în acest sens?

În întâmpinarea nevoilor tale, Universitatea Româno-Americană organizează cursul de formare ”Rolul Comunicării Asertive în Managementul Conflictelor”, alături de MARIAN OPRAN – NLP Master Practitioner și Licensed Associated NLP Coach.

Ce cunoștințe și abilități vei dobândi participând la acest curs?

  1. Îmbunătățirea abilităților de rezolvare a conflictelortehnici și strategii eficiente folosite de facilitatori și coachi de echipă profesioniști pentru a rezolva conflictele, fără a face compromisuri sau a ceda în fața presiunii
  2. Îmbunătățirea performanței profesionaleîmbunătățirea performanței profesionale prin folosirea tehnicile de comunicare asertivă: abilitatea de a transmite mesaje clare și puternice, fără a fi agresiv sau pasiv
  3. Creșterea încrederii în propriile abilități de a gestiona conflictele și de a lua decizii de manieră eficientă
  4. Îmbunătățirea relațiilor interpersonalecursul te ajuta la îmbunătățirea relațiilor interpersonale și de a menține relații pozitive cu cei apropiați
  5. Reducerea stresuluicurs te poate ajuta la reducerea stresului generat atât de conflictele interioare, cât și de (potențialele) conflicte cu ceilalți prin înțelegerea mecanismelor de declanșare a conflictelor și a nevoilor umane

Mai multe detalii: click aici!

Vrei să știi de ce este necesar să închei un contract individual de muncă (CIM) atunci când te angajezi într-o organizație? Dorești să afli care sunt drepturile și obligațiile angajatorului și angajaților sau vrei doar să îți actualizezi informațiile privind întocmirea, modificarea, suspendarea și încetarea CIM-ului?

URA organizează cursul de formare ”Întocmirea, modificarea, suspendarea şi încetarea Contractului individual de muncă (CIM)”, ce se finalizează cu eliberarea unui Certificat de absolvire eliberat de către Universitatea Româno-Americană, cu evidențierea competențelor adăugate.

Ce înveți participând la acest curs?

  • documentele necesare pe care trebuie să le conțină dosarul de personal
  • ​condițiile de încheiere ale unui contract individual de muncă
  • tipuri de contracte de muncă utilizate în România
  • clauzele specifice contractului individual de muncă
  • elementele componente ale contractului de muncă: perioada de probă, timpul de muncă și timpul de odihnă, repartizarea programului de lucru, munca suplimentară, munca de noapte, pauza de masă și repausul zilnic, repausul săptămânal, sărbătorile legale, concediul de odihnă și alte concedii ale salariaților, munca prin agent de muncă temporară (leasing de personal), munca la domiciliu, telemunca
  • condițiile de modificare ale contractului individual de muncă
  • delegarea în contractul individual de muncă, detașarea salariaților
  • modalitățile de suspendare ale contractului individual de muncă (de drept, din inițiativa salariatului, din inițiativa angajatorului, prin acordul parților)
  • posibilitățile de încetare ale contractului individual de muncă (de drept, concedierea personalului, demisia)


Mai multe informații – click aici!

Ne putem regăsi adesea antrenați în conflicte și crize, cu efecte greu de estimat fără o pregătire adecvată în domeniu. Pentru soluționarea corespunzătoare a acestora, este important să putem identifica sursele și modalitățile de exprimare și să realizăm o analiză amănunțită a conflictelor pornind de la fazele abia sesizabile ale acestora: disconfort, incident, neînțelegere, până la tensiune și, în final, la criză.

Universitatea Româno-Americană vă oferă oportunitatea perfecționării în domeniul managementului prin participarea la cursul ”MANAGEMENTUL CONFLICTELOR și CRIZELOR, soluții alternative prin mediere și arbitraj”.

Dintre soluțiile alternative de rezolvare – concilierea, negocierea, medierea și arbitrajul – am ales să ne focusăm în cadrul cursului asupra ultimelor două soluții, medierea și arbitrajul, apelând la multiple jocuri de rol, studii de caz, analize comparative, teste aplicabile managerilor și resurselor umane în business intelligence.

Formatori:

  • Prof.univ.dr. Neculae Năbârjoiu
  • Lect.univ.dr. Alina Avrigeanu
  • Lect.univ.drd. Bogdan Nicolae Panait

Absolvenții programului de formare vor dobândi următoarele competențe certificate:

  • să identifice elementele, sursele și modalitățile de exprimare a situațiilor conflictuale, precum și să le încadreze în modelele de soluționare: evitare, confruntare, adaptare, compromis și colaborare, adaptate la specificul organizației în care lucrează;
  • să recunoască propria atitudine față de un conflict prezumtiv și să-și autoevalueze stilul personal de a trata conflictul; 
  • să gestioneze eficient, în rolul de manager, conflictele ce pot apărea în organizație și să promoveze o comunicare interpersonală și paraverbală eficientă; 
  • să întocmească planuri privind utilizarea eficientă a instrumentelor specifice prevenirii conflictelor și crizelor în interiorul instituției; 
  • să aplice cu abilitate medierea și arbitrajul, promovând avantajele acestor alternative la soluționarea conflictelor și crizelor din organizație; 
  • să fie, în același timp, manager și mediator, în cunoștință de cauză, pentru conflictele identificate în propria organizație.

Mai multe detalii – click aici!

Formular de înscriere

Contract de formare  organizații

Contract de formare  persoane fizice

Pentru înscriere, vă rugăm să transmiteți formularul completat la adresa de email [email protected].

Taxa de școlarizare se achită prin virament bancar în contul Universității Româno-Americane, CF: 9081408, IBAN: RO06BRDE410SV93117754100, specificând că suma plătită reprezintă TAXA CURS …….. (denumirea cursului). După efectuarea plații, vă rugăm să trimiteți o copie (poză) a OP-ului la adresa de email [email protected].